اخبار فناوری

به روز رسانی IOS 15.0.1 و iPadOS 15.0.1 برای رفع اشکالات و افزایش امنیت ارائه شده است

ما در Taranjai در مورد اشکالات iOS 15 بسیار صحبت کرده ایم. این اخبار ، که جنجال زیادی بین طرفداران اپل ایجاد کرده است ، ناامید کننده است. اما امروز سرانجام اپل به روز رسانی iOS 15.0.1 و iPadOS 15.0.1 را منتشر کرد. این بروزرسانی اشکالات گزارش شده را برطرف می کند.

به روز رسانی IOS 15.0.1 و iPadOS 15.0.1 به طور رسمی در اینجا قرار دارد

همانطور که گفتیم ، در ترنجی برای شما اشکالات زیادی در محصولات جدید اپل وجود دارد من صحبت کردم.

سری iPhone سری و دیگر مشکلات صفحه لمسی iPhone تا iOS 15 گزارش شده است!

اما در نهایت یک به روز رسانی برای اصلاح این اشکالات ارائه شده است. طبق گزارشات Macrumors، IOS 15.0.1 و iPadOS 15.0.1 به روز رسانی به صورت رایگان و عمومی در دسترس کاربران است. اگر دستگاهی دارید که iOS 15 از قبل نصب شده است ، می توانید یکی از دریافت کنندگان رسمی iOS 15.0.1 باشید! کافی است تنظیمات iPhone یا iPad خود را وارد کرده و در نهایت این بروزرسانی جدید را بارگیری کنید. این به روز رسانی قرار است مشکلی را که کاربران Apple Watch با iPhone دارند داشته باشد برطرف کند.

بر اساس گزارشات ، بسیاری از کاربران اپل واچ نتوانستند از ماسک برای باز کردن قفل گوشی با آیفون خود استفاده کنند. ظاهراً افرادی که سعی می کنند از این ویژگی استفاده کنند با پیغام خطا روبرو شده اند. این پیام درباره مشکلی در Apple Watch بود.

اپل وعده داده است که این مشکل را پس از فراگیر شدن برطرف کند. همچنین ، این اتفاق دیگر در نسخه بتا iOS 15.1 رخ نداد. در همین حال ، به روزرسانی به iOS 15.0.1 ممکن است خطای حافظه در نمایش بیش از حد را کاهش دهد. علاوه بر این ، رفع اشکال برای شروع تمرین ناگهانی برای سرویس Apple Watch + Fitness ارائه شده است. به طور معمول ، این به روز رسانی شامل تغییرات زیر است:

– رفع اشکال برای باز کردن قفل iPhone ١٣ با استفاده از Apple Watch و کاور ماسک

– رفع اشکال نشان دادن حافظه بد

– رفع اشکالی که ناگهان و ناخواسته مدیتیشن های صوتی را برای کاربران سرویس Apple Watch + Fitness شروع کرد

علاوه بر بروزرسانی iOS 15.0.1 ، اپل به روز رسانی iPadOS 15.0.1 را نیز منتشر کرده است. تغییرات iPadOS 15.0.1 همان تغییرات ذکر شده است. کوپرتینوها همچنین به طور رسمی اعلام کردند که قصد دارند Core Animation را تعمیر کنند. مشکل این است که برخی از برنامه ها با نرخ تازه سازی 5 هرتز اجرا نمی شوند.

نظر شما در مورد این بروزرسانی جدید چیست؟ آیا آن را دریافت کرده اید؟ آیا تا به حال با اشکالات ذکر شده روبرو شده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا