اخبار فناوری

آپدیت Pixel Camera 9.2 با بازطراحی رابط کاربری و برخی ویژگی‌های جدید منتشر شد

گوگل به‌تازگی آپدیت برنامه Pixel Camera 9.2 خود را با تعدادی به‌روزرسانی جدید، مانند بازطراحی رابط کاربری برای دستگاه‌های قدیمی‌تر و برخی بهینه‌سازی‌ها برای سری پیکسل 8، منتشر کرده است.

آپدیت Pixel Camera 9.2

درحالی‌که سری پیکسل 8 با برنامه دوربین 9.1 عرضه شد، گوشی‌های قدیمی‌تر در نسخه 9.0 باقی مانده‌اند. بااین‌حال، همه دستگاه‌ها اکنون به برنامه دوربین 9.2 با رابط کاربری بازطراحی‌شده به‌روزرسانی می‌شوند که روشنایی، سایه و تعادل رنگ سفید را از لبه چپ/راست منظره‌یاب به چرخ‌دنده جمع‌وجوری منتقل می‌کند که از گوشه پایین سمت راست به آن دسترسی دارید. وقتی تنظیمات را انجام می‌دهید، دکمه «تنظیم مجدد همه» در سمت چپ وجود دارد که اتفاقاً برای پیکسل 8 جدید است اما برای 8 پرو نه.

تغییر دیگر نشان می‌دهد که پانل تنظیمات با تراز بالا (برای فلاش، عکس بالا، تایمر، نسبت، و غیره) به صفحه پایینی تغییر می‌کند که با کشیدن انگشت به بالا روی منظره‌یاب به آن دسترسی پیدا می‌کنید. گوگل همچنین درحال قرار دادن کنترل‌های بیشتر دوربین در پایین صفحه است.

آپدیت Pixel Camera 9.2

آپدیت Pixel Camera 9.2

درهمین‌حال، در بخش نظیمات دوربین، کلیدهای روشن/خاموش برای «Ultra HDR» و «رنگ غنی در عکس‌ها» را خواهید یافت. هر دو ویژگی جدید در تلفن‌های قدیمی‌تر هستند، درحالی‌که دارندگان Pixel 8 اکنون می‌توانند Ultra HDR را غیرفعال کنند.

همچنین می‌توانید برای رنگ‌های غنی‌تر و زنده‌تر، به‌جای SRGB از فرمت رنگی Display P3 استفاده کنید. صفحه‌نمایش P3 ممکن است قبل از گرفتن عکس یا پشتیبانی از همه پلتفرم‌ها یا برنامه‌ها قابل‌مشاهده نباشد.

Ultra HDR روشن‌ترین قسمت‌های تصاویر را روشن‌تر می‌کند و رنگ‌های زنده‌تر را نسبت به پردازش پیش‌فرض +HDR نشان می‌دهد.

به‌طور پیش‌فرض، تایمر Palm تنها زمانی فعال می‌شود که تایمر 3 یا 10 ثانیه‌ای روشن باشد. به‌روزرسانی امروز به شما امکان می‌دهد آن را روی «همیشه روشن» تنظیم کنید.

Pixel Camera 9.2 اکنون ازطریق Google Play در دسترس است، یا می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/07/%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-pixel-camera-9-2-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%AE/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا