اخبار فناوری

مشخصات نمایشگر های سری شیائومی ۱۵ فاش شد

با وجود آنکه زمان زیادی از رونمایی سری شیائومی ۱۴ نگذشته، اما مشخصات نمایشگر های به کار گرفته شده در سری شیائومی ۱۵ لو رفته است. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در ویبو اطلاعاتی را در مورد پرچمداران آینده شیائومی به اشتراک گذاشته است.

شیائومی ۱۴ دارای نمایشگر ۶.۳۶ اینچی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود

طبق اطلاعات فاش شده، شیائومی ۱۵ استاندارد همان صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۴ را حفظ خواهد کرد. مدل استاندارد بر خلاف مدل پرو دارای صفحه نمایش منحنی نخواهد بود. شیائومی برای بسیاری از دستگاه های پرچمدار خود از جمله Xiaomi 13 Ultra، ردمی K60 Ultra و سری ردمی K70 از نمایشگر های OLED ساخت کمپانی CSOT استفاده کرده است.

انتظار می‌رود که این روند برای سری Xiaomi 15 نیز ادامه پیدا کند. احتمالا کمپانی مذکور پنل های OLED پرچمداران آینده شیائومی را تأمین خواهد کرد. اطلاعات فاش شده به استفاده از صفحه نمایشی با حداکثر روشنایی ۱,۴۰۰ نیت و فناوری LTPO ۱۲۰ هرتزی اشاره دارد. استفاده از این فناوری می‌تواند مصرف باتری را ۱۵ تا ۲۰ درصد بهبود بخشد.

پست Digital Chat Station

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، اطلاعاتی را در مورد شیائومی ۱۵ پرو به اشتراک گذاشته است. او ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند پرچمدار دارای صفحه نمایشی با وضوح 2K و حاشیه های نازک‌تر از نسل قبل خواهد بود. گفته می‌شود که حاشیه های صفحه نمایش Xiaomi 15 Pro از ۰.۹ میلی‌متر به ۰.۶ میلی‌متر کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین شایعه شده است که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین می‌کند.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، توجه به این نکته ضروری است که اطلاعات مذکور، شایعات اولیه هستند و ممکن است صحت نداشته باشد. به تازگی سری شیائومی ۱۴ در کشور چین عرضه شده و هنوز اطلاعاتی درباره عرضه جهانی آن وجود ندارد. البته شایعاتی درباره Xiaomi 14 Ultra منتشر شده است. به محض انتشار اطلاعات بیشتر آن را با شما در مایفون مگ به اشتراک خواهیم گذاشت.

شیائومی ۱۴ پرو با Snapdragon 8 Gen 3 و نمایشگر چهارلبه خمیده رسما معرفی شد: قیمت چین از ۶۸۳ دلار

با توجه به فاش شدن مشخصات نمایشگر های سری شیائومی ۱۵، نظر شما درباره این تلفن های هوشمند چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/07/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B5-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا