اخبار فناوری

تاریخ رونمایی پوکو M6 Pro 5G مشخص شد: ۱۴ مرداد ماه

پوکو معرفی یک گوشی هوشمند از سری M را تأیید کرده است. هم اکنون، تاریخ رونمایی پوکو M6 Pro 5G در کشور هند مشخص شده است. رویداد معرفی این تلفن هوشمند در تاریخ ۵ آگوست (۱۴ مرداد ماه) در کشور هند برگزار خواهد شد. پیش از معرفی این دستگاه، پوکو برخی از مشخصات کلیدی آن را به اشتراک گذاشته است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

پوکو M6 Pro از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ برخوردار است

تاریخ رونمایی پوکو M6 Pro 5G مشخص شده است. این تلفن هوشمند از فریم فلت برخوردار خواهد بود. این دستگاه همچنین در میان داده های گیک بنچ نیز مشاهده شده است. بنچمارک مذکور، برخی از مشخصات سخت افزاری این گوشی را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده پوکو قیمتی معادل ۱۵,۰۰۰ روپیه (۱۸۱ دلار) داشته باشد. پوکو، پوستری را منتشر کرده که M6 Pro را در رنگ سبز نشان می‌دهد. در قسمت بالایی قاب پشتی این دستگاه، سنسور های دوربین به همراه یک فلاش LED دیده می‌شود. دکمه پاور و تنظیم صدا در سمت راست فریم تعبیه شده است. در سمت چپ فریم این تلفن هوشمند نیز ورودی سیم کارت دیده می‌شود.

تاریخ رونمایی پوکو Poco M6 Pro

تلفن هوشمند مقرون به صرفه 5G آینده پوکو دارای دوربین دوگانه خواهد بود. متاسفانه این کمپانی، هیچ جزئیاتی را در مورد دوربین های M6 Pro فاش نکرده است. این دستگاه برای خرید از طریق Flipkart عرضه خواهد شد. همان طور که در ابتدا اشاره شد، پوکو ام ۶ پرو پیش از رونمایی، در وب‌سایت که Geekbench مشاهده شده است. لیست بنچمارک مذکور نشان داد که این گوشی هوشمند دارای شماره مدل 23076PC4BI بوده و از یک تراشه کوالکام با حداکثر فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز برخوردار خواهد بود. چیپست به کار گرفته شده در این تلفن هوشمند دارای پردازنده گرافیکی Adreno 613 است. تمام این جزییات نشان می‌دهد که Poco M6 Pro دارای تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ خواهد بود.

امتیازات گیک بنچ

پوکو ام ۶ پرو نسخه ری‌برند شده Redmi 12 5G

مطابق با گزارش Mysmartprice، لیست گیک بنچ همچنین تأیید می‌کند که نسخه ای از پوکو ام ۶ پرو دارای ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به رابط کاربری MIUI 14 مجهز شود. پوکو M6 Pro پس از گذراندن تست های تک هسته ای Geekbench 6 موفق به کسب امتیاز ۹۲۲ و پس از گذراندن تست های چند هسته ای موفق به ثبت امتیاز ۲۱۱۰ شده است. بر اساس اطلاعات فاش شده، Poco M6 Pro در حقیقت نسخه ری‌برند شده Redmi 12 5G خواهد بود.

شیائومی ردمی ۱۲ مدل 5G را در هند معرفی کرد: اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و شروع از ۱۳۳ دلار

نظر شما درباره این گوشی هوشمند جدید پوکو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/02/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%88-m6-pro-5g-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%DB%B1%DB%B4-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا