اخبار فناوری

پاسخ گوگل درباره مشکل عجیب نمایشگر پیکسل ۸ پرو

برخی از کاربران گوگل Pixel 8 Pro نگرانی‌هایی را در رابطه با اثر برجستگی ناشی از اجزای داخلی گوشی روی صفحه‌نمایش دستگاه خود مطرح کرده‌اند که توجه Google را به خود جلب کرده است. این برآمدگی‌ها ممکن است به دلیل فشار آوردن قطعات داخلی به سطح نرم پنل OLED ایجاد شوند و فقط در شرایط نوری خاص قابل مشاهده هستند. به تازگی پاسخ گوگل درباره مشکل عجیب نمایشگر پیکسل ۸ پرو رسما منتشر شده است.

مشکل عجیب نمایشگر پیکسل ۸ پرو

گوگل عنوان می‌کند که این برآمدگی‌ها نباید تاثیری بر عملکرد یا دوام پیکسل ۸ پرو داشته باشند.

در پاسخ به مشاهدات کاربران، گوگل بیانیه‌ای منتشر کرد و اذعان کرد که:

«برخی از کاربران ممکن است برجستگی‌هایی را حاصل از فشار اجزای داخلی دستگاه به نمایشگر ببینند.»

با این حال، این شرکت به کاربران اطمینان می‌دهد که این برآمدگی‌ها بر عملکرد یا دوام پیکسل 8 پرو تأثیری ندارد. به گفته یکی از سخنگویان گوگل، نمایشگر جدید روی دستگاه ممکن است زمانی که صفحه خاموش است و از آن استفاده نمی شود، به خصوص در شرایط نوری خاص، این برجستگی‌ها را نشان می دهد.

البته گوگل یادآور می‌شود که قرار دادن Pixel 8 Pro روی سطح ناهموار ممکن است عاملی مؤثر در به وجود آمدن این برجستگی باشد. همچنین بازشدن دستگاه می‌تواند یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار باشد.

در حالی که گزارش‌های کنونی نشان می‌دهند که برآمدگی‌های مذکور بر عملکرد لمسی یا کیفیت تصویر دستگاه تأثیر نمی‌گذارند، برخی از دارندگان پیکسل 8 پرو نگرانی‌های خود را در مورد بدتر شدن احتمالی در طول زمان ابراز می‌کنند. گوگل در بیانیه خود تاکید می‌کند که این موارد هیچ تاثیری بر عملکرد ندارد و به کاربران اطمینان می‌دهد که گارانتی آن‌ها برای یک سال معتبر است.

نظر شما چیست؟ هر چند این موضوع در عملکرد تاثیر نداشته باشد اما آیا برو چنین مشکلی از نگاه شما پذیرفته است؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/23/%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%DA%A9/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا