اخبار فناوری

مشخصات و تصاویر Nio Phone فاش شد: پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی

مشخصات و تصاویر Nio Phone به بیرون درز کرده است. کمپانی خودروساز Nio آماده است تا اولین گوشی هوشمند خود را در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) و در کشور چین معرفی کند. در گذشته، این تلفن هوشمند با شماره مدل N2301 در میان داده های بنچمارک AnTuTu مشاهده شده بود. هم اکنون، این دستگاه در میان داده های گواهینامه 3C ظاهر شده است.

تصاویر و مشخصات Nio Phone فاش شد: پشتیبانی از شارژ وایرلس و پانچ هول برای دوربین سلفی

لیست گواهی 3C نشان می‌دهد که Nio Phone از شارژ سریع تا ۱۰۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری این تلفن هوشمند به بیرون درز نکرده است. کمپانی Nio به تازگی یک شاسی بلند جدید را با نام EC6 در چین و با قیمت پایه ۳۵۸,۰۰۰ یوآن (حدوداً معادل ۴۹,۸۲۰ دلار) معرفی کرد. تصاویری در مراسم رونمایی این خودرو به اشتراک گذاشته شد که احتمالا مربوط به Nio Phone است‌. به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند پرچمدار دارای صفحه نمایش خمیده خواهد بود. انتظار می‌رود که نمایشگر این دستگاه از صفحات نمایش رایج ۶.۷ اینچی بزرگتر باشد. نکته قابل توجه آن است که به نظر می‌رسد یک دکمه اختصاصی اختصاصی در سمت چپ دستگاه قرار دارد.

داده های گواهی 3C

گوشی Nio Phone در کنسول مرکزی خودرو EC6

حاشیه های صفحه نمایش Nio Phone بسیار باریک بوده و نمایشگر آن از هر چهار طرف خمیده است. همانند گوشی های پریمیوم اندرویدی، تلفن هوشمند نیو به یک پانچ هول کوچک در مرکز بالای نمایشگر مجهز شده است. این نوع طراحی برای کسانی که از بریدگی صفحه نمایش بیزارند، امیدوار کننده به نظر می‌رسد. همان طور که در ابتدا اشاره شد، Nio Phone در میان داده های بنچمارک AnTuTu نیز مشاهده شده است. بنچمارک مذکور نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود. نسخه حاضر شده در انتوتو دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی است‌. گفته می‌شود که این دستگاه (به جز نسخه ۱۲ گیگابایت+ ۱ ترابایت) در دو نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

Nio Phone

Nio Phone

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که خودرو شاسی بلند EC6 می‌تواند Nio Phone را به صورت بی سیم شارژ کند. این موضوع نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مذکور از شارژ وایرلس نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این گوشی به یک صفحه نمایش AMOLED ۱۲۰ هرتزی، تراشه ۳.۳۶ گیگاهرتزی (Snapdragon 8 Gen 2)، رم های LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 مجهز باشد. همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، سه لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار خواهد گرفت و این دستگاه با سیزدهمین نسخه اندروید به دست کاربران می‌رسد.

برند خودروساز NIO اولین موبایل خود را ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ رونمایی خواهد کرد

نظر شما درباره Nio Phone چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/18/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-nio-phone-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا