اخبار فناوری

صفحه نمایش Flex Solo سامسونگ و سایر پنل های تاشو – MWC 2023 را بررسی کنید

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2023 در بارسلون خبر خاصی ارائه نکرد. با این حال، غرفه سامسونگ دیسپلی محصولات جدید نمایشگر منعطف این برند را به نمایش گذاشت. پنل جدید فلکس سولو و دیگر پنل های تاشو او را در این گزارش تصویری مشاهده می کنید.

صفحه نمایش انعطاف پذیر Samsung Flex Solo and Friends

پنل های تاشو سامسونگ

پنل های تاشو سامسونگ

نمایشگرهای انعطاف پذیری که سامسونگ در MWC 2023 به نمایش گذاشت در حال حاضر تولید انبوه نیستند. این محصولات در واقع نمونه اولیه فرم فاکتورهای ساخته شده توسط Samsung Display هستند.

این محصولات به نمایش گذاشته شده اند تا نشان دهند که پتانسیل تولید محصولات با این عوامل شکلی که قبلاً شاید فقط در فیلم ها و تخیل به آن فکر می شد، اکنون امکان پذیر است.

هر یک از این پانل های تاشو نام خاص خود را دارد. این پنل ها شامل موارد زیر است:

  1. 1- فلکس اس
  2. ۲- فلکس جی
  3. 3- رتبه بندی انعطاف پذیر
  4. 4- فلکس سولو

پانل های تاشو Flex S و Flex G دارای 2 لولا هستند که می توانند در یک جهت یا در جهت مخالف تا شوند. پنل Flex Note یک تاشو بزرگ و تک لولایی است که به لپ‌تاپ‌های تاشو اشاره دارد.

پانل Flex Solo یک نمونه نورد را نشان می دهد که به فرم لغزشی جدید اشاره می کند. مزیت این نوع پنل این است که اندازه صفحه نمایش بدون افزایش ضخامت دستگاه قابل تغییر است.

نظر شما در مورد این کاشی های انعطاف پذیر سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا