اخبار فناوری

واتس اپ ویژگی جدید Keep in Chat را به‌منظور ذخیره پیام‌های ناپدیدشونده معرفی کرد

واتس اپ به‌طور پیوسته درحال اضافه‌کردن تعدادی از ویژگی‌های جدید به اپلیکیشن پیامرسان خود است که تجربه کلی استفاده از آن را بهتر می‌کند. واتس اپ به‌تازگی ویژگی جدیدی به نام Keep in Chat را معرفی کرده است که به شما کمک می‌کند بتوانید پیام‌های موردنظر خود را ذخیره کنید تا دسترسی به آن‌ها را از دست ندهید. این قابلیت درواقع می‌تواند برای همه انواع پیام‌ها، ازجمله پیام‌های ناپدیدشونده، کار کند.

ویژگی جدید Keep in Chat واتس اپ

ویژگی Keep in Chat مشابه قابلیتی است که به شما امکان ستاره‌دار کردن پیام‌ها را می‌دهد، اما تفاوت اصلی در اینجاست که قابلیت جدید برای همه چت‌ها، ازجمله آن‌هایی که ناپدید می‌شوند، طراحی شده است. اما این ویژگی چطور کار می‌کند؟ خب، هنگامی‌که پیام ناپدیدشونده‌ای ارسال می‌کنید و شخصی تصمیم می‌گیرد آن را ذخیره کند، اعلانی دریافت می‌کنید مبنی‌بر اینکه شخصی تصمیم گرفته است پیام شما را نگه دارد. از آن زمان می‌توانید یا به آن‌ها اجازه دهید پیام را ذخیره کنند و پیام شما به‌طور خودکار حذف نشود یا می‌توانید تصمیم بگیرید که آن را ذخیره نکنند و در این صورت پس از اتمام زمان‌سنج، پیام حذف می‌شود.

ویژگی جدید Keep in Chat واتس اپ

ویژگی جدید Keep in Chat واتس اپ

همچنین شایان‌ذکر است که این ویژگی درحال‌حاضر در اختیار همه قرار نگرفته است، بنابراین باید قبل از دستیابی به آن مدتی منتظر بمانید. اگر نمی‌دانید چگونه پیام‌های ذخیره‌شده در چت را بینید، باید به پوشه Kept Messages بروید، جایی که همه پیام‌ها سازماندهی می‌شوند. واتس اپ گفته است که این ویژگی جدید در هفته‌های آینده برای تمامی کاربران منتشر خواهد شد.

در پست رسمی وبلاگ واتس‌اپ پیرامون معرفی ویژگی جدید آمده است: «امروز Keep in Chat را معرفی می‌کنیم، بنابراین می‌توانید با یک امکان فوق‌العاده ویژه برای فرستنده، متن‌هایی که بعدها به آن نیاز دارید را ذخیره کنید. ما بر این باوریم که اگر پیام را ارسال کرده باشید، این انتخاب شماست که آیا دیگران در گپ می توانند آن را برای بعدها نگه دارند یا خیر.»

نظر شما درباره ویژگی جدید Keep in Chat چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/21/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3-%D8%A7%D9%BE-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-keep-in-chat-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86%D8%B8%D9%88%D8%B1-%D8%B0%D8%AE%DB%8C%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا