اخبار فناوری

تصویر جعبه پیکسل ۸ گوگل فاش شد: تأیید شایعات گذشته

سری Pixel 8 گوگل در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) از راه خواهد رسید. در چند وقت اخیر، شایعات زیادی درباره این تلفن های هوشمند منتشر شده است. هم اکنون، تصویر جعبه پیکسل ۸ فاش شده که شایعات گذشته را تأیید می‌کند. تصویر Pixel 8 بر روی این جعبه دیده می‌شود که دارای دو دوربین و یک فلاش LED است.

 تصویر قاب پشتی پیکسل ۸ بر روی جعبه این گوشی دیده می‌شود

تصویر پشت جعبه پیکسل ۸ نیز به بیرون درز کرده است. اگر باکس این تلفن هوشمند آینده گوگل را بچرخانید، برخی از مشخصات آن را مشاهده خواهید کرد. این گوشی هوشمند از شبکه اینترنت 5G Sub-6 پشتیبانی خواهد کرد و دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی است. نسخه فاش شده دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بوده و رنگ خاصی به نام Hazel دارد. برچسب‌ موجود نشان می‌دهد که باکس این دستگاه دارای کابل شارژ و آداپتور شارژ سریع خواهد بود. متاسفانه جعبه Pixel 8 اطلاعات دیگری را در اختیار ما قرار نمی‌دهد. اما صفحات محصول این سری از تلفن های هوشمند آینده گوگل فاش شده اند که مشخصات آن را نشان می‌دهند.

جعبه پیکسل ۸

جعبه پیکسل ۸

بر اساس تصویر فاش شده، پیکسل ۸ استاندارد دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی ۱۲۰ هرتزی بوده اما نسخه پرو از نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. دوربین سلفی هر دو تلفن هوشمند وضوح ۱۰.۵ مگاپیکسلی داشته و دوربین اصلی نیز دارای رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی است. دوربین اولترا واید Pixel 8 Pro به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده اما نسخه استاندارد همچنان از سنسوری با وضوح ۱۲ مگاپیکسل استفاده می‌کند.

مشخصات سری پیکسل ۸

مطابق با تصویر به اشتراک گذاشته شده از سوی GSMArena، پیکسل ۸ فاقد دوربین تله فوتو بوده اما نسخه پرو به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو مجهز است که زوم ۵ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هر دو این دستگاه ها نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق Tensor G3 تأمین می‌کنند و از استاندارد IP68 برخوردارند.

قیمت پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو به همراه مشخصات کلیدی این دو گوشی فاش شد

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره این گوشی های آینده گوگل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/30/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%DB%B8-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%AA%D8%A3%DB%8C%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا