اخبار فناوری

تاریخ رونمایی ردمی K60 Ultra مشخص شد: ۲۳ مرداد به همراه MIX Fold 3

مدت طولانی است که منتظر رونمایی گوشی جدیدی از سری Redmi K60 هستیم. این تلفن هوشمند مورد انتظار، تاکنون تنها در شایعات دیده می‌شد و هیچ خبر رسمی درباره آن منتشر نشده بود. هم اکنون اما وجود ردمی K60 Ultra رسماً تأیید شده و تاریخ رونمایی آن نیز اعلام شده است.

ردمی K60 Ultra از تراشه پرچمدار مدیاتک و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد

امروز صبح، رسماً اعلام شد که ردمی K60 Ultra در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۳ مرداد ماه) رونمایی خواهد شد. شیائومی علاوه بر تاریخ معرفی، طراحی و برخی از مشخصات این گوشی هوشمند آینده خود را به اشتراک گذاشته است. با اطلاعات رسمی منتشر شده از این دستگاه شروع می‌کنیم. هم اکنون می‌دانیم که ردمی کی ۶۰ اولترا نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس تأمین خواهد کرد. این تراشه بر اساس لیتوگرافی ۴ نانومتری TSMC ساخته شده است. این چیپست پرچمدار آینده مدیاتک دارای یک هسته قدرتمند Cortex-X3 (با فرکانس ۳.۳۵ گیگاهرتز)، پردازنده گرافیکی Immortalis-G715 MC11 و مودم Mediatek T800 5G است. K60 Ultra همچنین دارای GPU مستقل X7 خواهد بود.

تاریخ رونمایی ردمی کی ۶۰ اولترا

شیائومی با انتشار پوستری، طراحی ردمی کی ۶۰ اولترا را به اشتراک گذاشته است. این تلفن هوشمند در رو رنگ سبز زیتونی و مشکی عرضه خواهد شد. ماژول دوربین K60 Ultra طراحی مربعی شکلی داشته و سه لنز دوربین در آن دیده می‌شود. دوربین اصلی آن وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین ماکرو این تلفن هوشمند نیز از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. طبق اطلاعات قبلی، Redmi K60 Ultra دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد بود.

پوستر منتشر شده از سوی شیائومی

مطابق با گزارش Myfixguide، این تلفن هوشمند آینده ردمی چندی پیش در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شد. این گواهی نشان داد که دستگاه مذکور از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که گران قیمت ترین نسخه این گوشی با ۱۶ گیگابایت حافظه رم وارد بازار شود. Redmi K60 Ultra با نام Xiaomi 13T Pro راهی بازار جهانی خواهد شد.

تراشه ردمی کی ۶۰ اولترا رسماً اعلام شد: دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس

نظر شما درباره ردمی کی ۶۰ اولترا چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/11/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-k60-ultra-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%DB%B2%DB%B3-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%A8/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا