اخبار فناوری

رندر های جدید Nothing Phone (2a) طراحی این گوشی را در رنگ های سفید و مشکی نشان می‌دهد

کمپانی Nothing برای رونمایی از تلفن هوشمند جدید خود در ۵ مارس (۱۵ اسفند ماه) آماده می‌شود. شایعه شده که این گوشی در بازار هند با قیمتی حدود ۲۵,۰۰۰ روپیه (حدودا معادل ۳۰۰ دلار) عرضه خواهد شد. رندر های جدید Nothing Phone (2a) (که به نظر رسمی هستند) به بیرون درز کرده است. تصاویر منتشر شده، نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند در رنگ های سفید و مشکی عرضه خواهد شد. Phone 2a مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی برند Nothing خواهد بود.

رندر های جدید Nothing Phone (2a) عدم وجود شارژ وایرلس را تأیید می‌کنند

در قسمت جلویی Phone 2a یک صفحه نمایش تخت با یک پانچ هول و گوشه های گرد دیده می‌شود. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین ها به شکل افقی طراحی شده و فلاش LED نیز در بالای آن، قابل مشاهده است. رندر های جدید Nothing Phone (2a) نشان می‌دهند که اطراف ماژول دوربین این تلفن هوشمند را سه نوار نوری LED Glyph احاطه کرده است.

در قاب پشتی Nothing Phone 1 و Phone 2 که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند، سیم‌پیچ دایره‌ای شکلی دیده می‌شود. عدم وجود این سیم‌پیچ دایره‌ای در قاب پشتی Phone 2a نشان دهنده عدم پشتیبانی این تلفن هوشمند از قابلیت شارژ وایرلس است.

رنگ سفید Nothing Phone 2a

رنگ سفید Nothing Phone 2a

دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست فریم این گوشی هوشمند میان‌رده آینده ناتینگ دیده می‌شود. نکته عجیب آن است که در رنگ سفید نیز، این دکمه ها مشکی هستند. رسماً تأیید شده است که Nothing Phone (2a) از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو برخوردار خواهد بود.

این گوشی به ۱۲ گیگابایت حافظه رم (به علاوه ۸ گیگابایت رم مجازی) مجهز می‌شود. گزارش های منتشر شده نشان می‌دهد که این پست از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند است. ناتینگ فون 2a باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و از شارژ سریع ۴۵ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

رنگ مشکی Nothing Phone 2a

رنگ مشکی Nothing Phone 2a

از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می‌توان به برخورداری از اندروید ۱۴، رابط کاربری Nothing OS 2.5.2، و سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش اشاره کرد. قیمت این دستگاه در بازار فرانسه فاش شده است. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، انتظار داریم که Nothing Phone 2a در نسخه های ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، عرضه شود. این دو نسخه به ترتیب قیمت ۳۴۹ و ۳۹۹ یورویی خواهند داشت.

رسمی: گوشی Nothing Phone (2a) از تراشه Dimensity 7200 Pro برخوردار است

نظر شما درباره (Nothing Phone (2a چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/23/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-nothing-phone-2a-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا