اخبار فناوری

اشکال حافظه IOS 15 کاربران آیفون را گرفتار کرده است

اپل به تازگی آخرین نسخه سیستم عامل خود را منتشر کرده است iOS 15 به طور منظم برای کاربران منتشر شده است. اما ظاهرا برخی از اشکالات iOS 15 در نسخه بتا تشخیص داده نشد و برخی مشکلات را ایجاد کرد. تنها با چند روز استفاده از نسخه جدید iOS ، کاربران مسائل بزرگ و کوچک را دوست دارند. سیم کارت پیدا نشد و نشان دهنده پر بودن حافظه بود.

بار دیگر ، اشکال جدید iOS 15 کاربران را عصبانی کرد

طبق گفته انجمن های پشتیبانی اپل ، کاربرانی که iPhone خود را به iOS 15 ارتقاء دادند ، از کمبود حافظه مطلع شدند. این پیام همیشه ظاهر می شود و حتی اگر حافظه ذخیره سازی زیادی دارید ، مشکل ایجاد می کند. متأسفانه در حال حاضر هیچ راه حلی برای این مشکل وجود ندارد.

تصویری از اعلان مذکور که باعث ایجاد کاربران شده است

مطابق با گزارش های جدید، “ذخیره سازی تقریباً پر است” برای کاربرانی نمایش داده می شود که آخرین نسخه iOS را بدون دلیل مشخص دریافت کرده اند. به گفته کاربران ، هیچ راهی برای از بین بردن این مشکل وجود ندارد. روی اعلان ضربه بزنید تنها گزینه است. گزینه تنظیمات همچنین کاربران را در قسمت تنظیمات iOS به قسمت Storage می برد. جایی که مقدار زیادی از ذخیره سازی موجود نمایش داده می شود. بنابراین ، هنگامی که فضای ذخیره سازی کافی در تلفن وجود دارد ، چنین پیامی به اشتباه نمایش داده می شود.

اپل هنوز به کاربران پاسخ نداده است

متأسفانه اپل هنوز این مشکل را تشخیص نداده است. اپل به طور کلی یکی از سریع ترین شرکت هایی است که به اشکالات پاسخ می دهد و مشکلات را برطرف می کند. و معمولاً بسیار سریع عمل می کند و به روز رسانی هایی را برای رفع اشکالات و مشکلات ارائه می دهد. با وجود همه این موارد ، این شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این مشکل ارائه نکرده و یا حتی به کاربران اطلاع نداده است که در حال کار بر روی رفع آن هستند یا خیر!

آپدیت iOS 15 اپل به صورت رسمی منتشر شد

کاربران اپل در رسانه های اجتماعی می گویند پشتیبانی اپل از آنها می خواهد تا به عنوان راه حل موقت این مشکل ، iPhone های خود را مجدداً راه اندازی کنند. البته این راه حل مشکل را حل نمی کند و اعلان پر بودن حافظه همیشه ظاهر می شود.

حالا اپل روشن است IOS 15.1 نسخه آزمایشی آثار. این نسخه اولین به روز رسانی برای iOS 15 خواهد بود که احتمالاً بسیاری از مشکلات موجود را برطرف می کند. ویژگی Share Play نیز برای کاربران نسخه مشابه در دسترس خواهد بود. جالب اینجاست که این ویژگی قبلاً برای iOS 15 در نظر گرفته شده بود. اما به دلیل اشکالات و خطاهای متعدد ، اپل تصمیم گرفته است این ویژگی را با کمی تاخیر در دسترس عموم قرار دهد. امیدواریم مسائل مربوط به فضای ذخیره سازی خیلی پیچیده نباشند. با توجه به سابقه خوب اپل ، این شرکت احتمالاً در روزهای آینده یک به روز رسانی را منتشر خواهد کرد.

علاقه کاربران به iOS 15 در مقایسه با iOS 14 کاهش یافته است

آیا از آیفون استفاده می کنید؟ اگر در حال ارتقا به آخرین نسخه سیستم عامل Apple هستید ، آیا در iOS 15 با اشکال مواجه شده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا