اخبار فناوری

بند بالایی هدست اپل ویژن پرو درون جعبه ارائه نخواهد شد و جداگانه فروخته می‌شود

آنطور که شنیده می‌شود، احتمالا بند بالایی هدست ویژن پرو اپل درون جعبه عرضه نمی‌شود. انتظار می‌رود اپل این بند را به عنوان لوازم جانبی اختیاری و به صورت جداگانه به فروش برساند.

بند بالایی هدست اپل ویژن پرو

وقتی اصحاب رسانه هدست Vision Pro را تست کردند، نمونه آزمایشی که آن‌ها داشتند دارای یک بند اضافی بود که در هیچ یک از تصاویر تبلیغاتی اپل دیده نمی‌شد. این بند را در تصویر بالا می‌بینید.

در آن زمان، سخنگوی شرکت به اصحاب رسانه گفت که این هدست در صورت لزوم از بندهای اضافی پشتیبانی می‌کند.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل پس از نگرانی برخی از کارمندان درباره این که ویژن پرو پس از چند ساعت استفاده «بیش از حد سنگین» به نظر می‌رسد، این بند را ساخته است که روی سر کاربر قرار می‌گیرد.

با توجه به قیمت بالای Vision Pro، ممکن است فکر کنید که اپل این هدست را فقط برای توسعه دهندگان عرضه می کند، اما به نظر می رسد اپل قصد دارد آن را به مشتریان نهایی نیز بفروشد.

مارک گورمن گزارش می‌دهد که این شرکت قصد دارد محوطه‌های اختصاصی را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود ایجاد کند تا در آن افراد این شانس را داشته باشند که هدست اپل را تست کنند.

او اضافه می‌کند اپل یک برنامه آیفون توسعه داده است که کارمندان فروشگاه‌های آن برای اسکن چهره مشتری استفاده می‌کنند تا مطمئن شوند فرد با بندهای در اندازه‌های مناسب از فروشگاه خارج می‌شود.

با توجه به اینکه Vision Pro تا زمستان ۱۴۰۱ به فروش نمی رسد، این هدست می تواند حوالی اردیهشت ۱۴۰۳ به دست مصرف‌کننده نهایی برسد. این تقریباً یک سال به اپل فرصت می دهد تا برنامه های خود را تغییر دهد.

در همین حال وی می‌گوید که این شرکت قبلاً برخی از کارمندان خود را برای کار روی یک هدست مقرون‌به‌صرفه‌تر و نسل دوم ویژن پرو منصوب کرده است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید قیمت نهایی استفاده از یک هدست اپل ویژن پرو به چه عددی برسد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/25/%D8%A8%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87-%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا