اخبار فناوری

گوشی Meizu 21 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد

میزو از تلفن هوشمند پرچمدار جدید خود در کشور چین رونمایی کرده است. نوامبر سال گذشته میلادی بود که Meizu 21 معرفی شد و هم اکنون جاشین این گوشی، یعنی Meizu 21 Pro رونمایی شده است. برخی از مشخصات این محصول جدید نسبت به نسخه استاندارد، ارتقاء یافته است. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به مشخصات میزو ۲۱ پرو بیندازیم.

گوشی پرچمدار Meizu 21 Pro از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی برخوردار بوده و از شارژر ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند

طراحی میزو ۲۱ پرو مشابه نسخه استاندارد است. این گوشی به یک فریم تخت مجهز بوده و سه لنز دوربین نیز به طور عمودی بر روی قاب پشتی دیده می‌شود. یک فلاش LED RGB نیز در زیر دوربین ها، تعبیه شده است. این محصول از استاندارد IP68 برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. برای گوشی Meizu 21 Pro از یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی ساخت BOE با حاشیه های بسیار کم، استفاده شده است. این نمایشگر وضوح 2K داشته و حداکثر روشنایی ۱۲۵۰ نیت و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی LTPO را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این تلفن هوشمند به سنسور اثرانگشت اولتراسونیک نیز مجهز شده است. دوربین سلفی میزو ۲۱ پرو، درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر، قابل مشاهده است.

Meizu 21 Pro

سه لنز دوربین در قاب پشتی Meizu 21 Pro تعبیه شده است. دوربین اصلی از یک سنسور 1/1.3 اینچی ۵۰ مگاپیکسلی بهرمند بوده و برای دوربین ۱۲۲ درجه‌ای اولتراواید نیز از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین دیگر از نوع تله‌فوتو بوده که وضوح ۱۰ مگاپیکسلی داشته و قابلیت زوم ۳ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین سلفی Meizu 21 Pro وضوح ۳۲ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه از لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال (OIS و EIS) بهره‌مند است. این تلفن هوشمند قابلیت ضبط ویدئو های 8K را دارد.

مطابق با گزارش منبع، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به عنوان قلب تپنده میزو ۲۱ پرو در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند به حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد بود. برای این دستگاه یک خنک کننده مایع VC بزرگ نیز در نظر گرفته شده است. باتری Meizu 21 Pro ظرفیت ۵,۰۵۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۸۰ واتی شارژ می‌شود. این دستگاه از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند با رابط Flyme به دست کاربران می‌رسد که ویژگی های هوش مصنوعی را دارد. از دیگر ویژگی های گوشی Meizu 21 Pro می‌توان به دو اسپیکر استریو، موتور ویبره خطی، NFC و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۴ به همراه Wi-Fi اشاره کرد.

قیمت میزو ۲۱ پرو

گوشی Meizu 21 Pro در رنگ های مشکی، سبز، سفید و آبی قابل تهیه خواهد بود. نسخه ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایت و ۱۶ + ۵۱۲ گیگابایت این تلفن هوشمند با قیمت های ۴,۹۹۹ (معادل ۶۹۵ دلار) و ۵,۳۹۹ یوآن (۷۵۰ دلار) به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی نیز با قیمت ۵,۸۹۹ یوآن (معادل ۸۲۰ دلار) عرضه می‌شود.

گوشی Meizu 21 با Snapdragon 8 Gen 3 و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی رسما معرفی شد + حاشیه نمایشگر سفید

نظر شما درباره Meizu 21 Pro چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/29/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-meizu-21-pro-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%88%D9%86-%DB%B8-%D9%86%D8%B3%D9%84-%DB%B3-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا