اخبار فناوری

بلیط ارزان کانادا را از کجا تهیه کنیم؟

کانادا را می توان یکی از پرترددترین مقاصد سفرهای خارجی برای ایرانیان دانست؛ از دانشجویان مقاطع مختلف گرفته تا افرادی که برای کار به آن می روند، از مهاجران ایرانی گرفته تا گردشگران، از جمله قشرهایی هستند که بیشترین سفر را به کانادا انجام می دهند.

در جواب این سوال که «بلیط ارزان شهر کانادا را از کجا تهیه کنیم؟» باید گفت که بهترین راه حل ممکن، تهیه بلیط از سایت های معتبر و مرجع گردشگری است؛ اما چه کارهایی را انجام دهیم تا بتوانیم ارزان ترین بلیط های سفر به کانادا را خریداری کنیم؟ در این مقاله فنون کوزه گری را به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید ارزان ترین بلیط سفر به کانادا را پیدا و خریداری کنید؛ پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

به هیچ عنوان بلیط خود را در دقیقه نود رزرو نکنید!

قطع به یقین انجام هیچ کاری در دقیقه نود، بازدهی و عملکرد مناسب را نخواهد داشت و موجب متضرر شدن افراد می شود؛ خرید بلیط سفر به اقصی نقاط دنیا نیز از این قائده مستثنی نیست. می توان گفت که قیمت بلیط های دقیقه نودی نسبت به بلیط های دیگر بسیار گران تر است؛ این امر نیز زمانی تشدید می شود که شما قصد سفر در زمان هایی همچون تعطیلات را دارید؛ در این بازه های زمانی به علت افزایش تراکم پروازهای هوایی و تقاضای خرید بلیط توسط مسافران مختلف از اقصی نقاط کشور، قیمت بلیط های دقیقه نودی کانادا بسیار بالا می رود؛ بنابراین اگر برنامه ای مشخص را برای سفر خود تهیه کرده اید، بهتر است بلیط خود را حداقل یک تا سه ماه زودتر از موعد شروع سفر خریداری کنید. گاهی نیز ممکن است خلاف این قضیه پیش بیاید؛ اما احتمال کاهش نرخ بلیط کانادا در دقیقه نود بسیار کم بوده و نمی توان روی آن حسابی باز کرد.

سفر خود را برای تعطیلات برنامه ریزی نکنید

درست است که بسیاری از افراد سفر خود را برای تعطیلات و جشن های مختلف سالیانه برنامه ریزی می کنند؛ اما اگر محدودیت زمانی ندارید و به دنبال خرید بلیط ارزان کانادا هستید، بهتر است از سفر به این شهر در زمان تعطیلات کریسمس و زمان هایی مشابه آن بپرهیزید؛ در این بازه های زمانی قیمت بلیط ها به علت افزایش تقاضا بالاتر می رود و این قضیه برای بلیط های دقیقه نودی بسیار شدیدتر رخ می دهد. اگر هم محدودیت زمانی دارید و مجبور هستید در زمان تعطیلات به کانادا بروید، بهتر است از ۲ تا ۳ ماه قبل، نسبت به رزرو بلیط و اقامتگاه خود اقدام کنید.

بلیط سیستمی یا چارتری؟! کدام را انتخاب کنیم؟

برای پاسخ به این سوال‌ بهتر است ابتدا هر کدام از بلیط های چارتری و سیستمی را تعریف کنیم و به شرح مهم ترین تفاوت های آن ها بپردازیم. در انتها، این شما هستید که بهترین جواب را برای این سوال پیدا خواهید کرد.

بلیط های سیستمی بلیط هایی هستند که قیمت و هزینه آن ها به طور مستقیم توسط شرکت های هواپیمایی تعیین می شود. بلیط های چارتری بلیط هایی هستند که توسط چارترکننده های مختف خریداری شده و به مرور زمان به فروش می رسند؛ از جمله مهم ترین تفاوت های این دو بلیط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • • اصولا قیمت بلیط های چارتری نسبت به بلیط های سیستمی بیشتر است.
  • • نوسان های قیمتی بلیط های چارتری نسبت به نوسان های بلیط سیستمی بیشتر بوده و احتمال کاهش یا افزایش آن ها بیشتر از بلیط های سیستمی است.
  • • هزینه بلیط های چارتری برای کودکان نسبت بزرگسالان کم تر است؛ این در حالی است که بلیط های سیستمی محدودیت سنی نداشته و قیمت بلیط کودکان و بزرگسالان یکسان است.
  • • احتمال کمی وجود دارد که با گذر زمان هزینه بلیط های چارتری پایین بیاید.

حال با توجه به موارد گفته شده، شما باید شرایط خود و همسفرانتان را بسنجید و ببینید که کدام نوع از بلیط های هواپیما برای شما مناسب تر است.

تخفیف سایت های تهیه بلیط و آژانس های گردشگری را از دست ندهید

سایت های مرجع تهیه بلیط و آژانس های مسافرتی از جمله گزینه های بسیار خوب برای خرید بلیط کانادا ارزان هستند؛ بسیاری از سایت های معتبر گردشگری و آژانس های مسافرتی سفر به کانادا،‌ با ایرلاین های بین المللی کشور قراردادهای طولانی مدت دارند؛ به واسطه همین قراردادها است که برای جلب مشتری، بسیاری از سایت ها و آژانس های گردشگری تهیه بلیط، با ایرلاین ها مذاکره کرده و تخفیف های بسیار وسوسه انگیزی را روی قیمت بلیط ها اعمال می کنند. برای اطلاع از این تخفیف ها کافی است که اطلاعیه های هر کدام از موارد نام برده را از سایت یا صفحات مجازی شان دنبال کنید؛ اینستاگرام یکی از بهترین بسترها برای اطلاع از آفرهای مختلف است؛ صفحات مجازی چند آژانس مسافربری و سایت های تهیه بلیط را دنبال کنید و  پیگیر اطلاعیه های آن ها باشید.

بلیط خود را به صورت رفت و برگشتی رزرو کنید

اگر سفر شما به گونه ای است که قصد بازگشت به مبدا را دارید، بهتر است بلیط خود را به صورت رفت و برگشت رزرو کنید؛ در بسیاری از موارد هزینه بلیط ها در صورت رزرو آن ها به صورت رفت و برگشتی، تا حد مشخصی کاهش می یابد.

تهیه بلیط سفر به کانادا و رزرو اقامتگاه

کانادا یکی از مهم ترین و اصلی ترین مقاصد سفر بسیاری از ایرانیان است که افراد با اهداف مختلف به آن مسافرت می کنند. بهتر است برای سفر  به کانادا برنامه ریزی کاملی انجام دهید؛ در قدم اول نیز باید به خرید بلیط و در صورت نیاز، به رزرو اقامتگاه در کانادا بپردازید؛ فلای تودی یکی از سایت های معتبر و مرجع خرید بلیط سفر و رزرو اقامتگاه به صورت آنلاین است که با ارائه بهترین خدمات و کامل ترین پشتیبانی، کار افراد را برای برداشتن قدم های اول سفر راحت تر کرده است.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/02/%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%9F/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا