اخبار فناوری

پوستر آنر Magic 6 Porsche Design به اشتراک گذاشته شد

پس از گمانه‌زنی های فراوان سرانجام آنر، این غول فناوری چینی، حدود یک هفته پیش همکاری خود را با کمپانی طراحی لوکس پورشه دیزاین تأیید کرد. امروز، پوستر آنر Magic 6 Porsche Design به اشتراک گذاشته شد که نشان می‌دهد طراحی این گوشی از خودروی اسپورت پورشه ۹۱۱ الهام گرفته شده است.

احتمالا آنر Magic V3 Porsche Design نیز در راه است

پوستر منتشر شده از سوی آنر، گوشی هوشمندی را با لوگو های Porsche Design و Honor نشان می‌دهد. احتمالا این تصویر مربوط به Honor Magic 6 Porsche Design است که انتظار می‌رود در اوایل ژانویه و در کشور چین معرفی شود. بر اساس شایعات منتشر شده، این تلفن هوشمند مشخصات مشابهی با Magic 6 Pro خواهد داشت. یعنی آنکه Magic 6 Porsche Design دارای یک صفحه نمایش OLED با چهار لبه خمیده و پانچ هول کپسولی شکل برای قرارگیری دوربین های دوگانه سلفی است. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را تأمین خواهد کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه از سنسور ۱ اینچی Omnivision OV50K برای دوربین اصلی استفاده کند. مجیک ۶ پورشه دیزاین دارای دوربین تله فوتو پریسکوپی ۱۶۰ مگاپیکسلی بوده و احتمالا از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه نیز برخوردار خواهد بود.

پوستر منتشر شده از سوی Honor

با وجود تمام مشخصات فاش شده، اما به نظر می‌رسد که جذابیت اصلی Magic 6 Porsche Design در طراحی این دستگاه نهفته است. احتمالا طراحی این گوشی هوشمند از خودروی اسپرت پورشه ۹۱۱ الهام گرفته شده است. گزارش ها نشان می‌دهد که در کنار Magic 6 Porsche Design، نسخه ویژه ای از Magic V3 نیز وجود خواهد داشت. وب‌سایت Gizmochina ادعا می‌کند که طراحی این تلفن هوشمند تاشو نیز همانند مجیک ۶ پورشه دیزاین از خودرو Porsche 911 الهام گرفته شده است. گفته می‌شود که اسم رمز این گوشی «Honor 911» است و تولید این مدل تنها به ۹۱۱ دستگاه محدود خواهد شد.

رندر های آنر مجیک ۶ پورشه دیزاین و مجیک ۶ پرو فاش شد

دیروز گوشی هوشمند Honor 90 GT با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و تبلت Honor Pad 9 با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ در کشور چین معرفی شد. با توجه به انتشار پوستر آنر Magic 6 Porsche Design، نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/22/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D8%B1-magic-6-porsche-design-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF/

Updated: 2024-02-17 09:51:19

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا