اخبار فناوری

نسخه خاص پیکسل فولد گوگل به‌مناسبت 50 سالگی هیپ هاپ را ببینید

گوگل پنجاهمین سالگرد موسیقی هیپ هاپ را با عرضه نسخه خاص و بسیار کمیاب از گوشی تاشو خود، پیکسل فولد، جشن می‌گیرد که نه‌تنها با یک لوگوی منحصربه‌فرد حک‌شده بر روی نوار دوربین، بلکه چندین لوازم جانبی اضافی دیگر نیز همراه شده است.

نسخه خاص پیکسل فولد گوگل

هیپ هاپ در سال 1973 با DJ Kool Herc به صحنه آمد. باورش سخت است، اما 50 سال از تولد این ژانر می‌گذرد. گوگل این سالگرد را با عرضه نسخه ویژه‌ای از Pixel Fold که اخیراً وارد بازار شده است، جشن می‌گیرد.

گوگل ازطریق برنامه #GiftFromGoogle خود نسخه ویژه «Hip Hop 50 Pixel Fold» را در اختیار مردم قرار داده است. با تولید 400 دستگاه درمجموع، این گوشی یک نسخه محدود است که متأسفانه برای خرید در دسترس نیست.

خود گوشی از رنگ Obsidian Fold استفاده می‌کند، اما دارای لهجه‌های متالیک طلایی در کناره‌ها و نوار دوربین است. علاوه‌بر این، گوگل نوار دوربین را با نشان Hip Hop 50 مزین کرده است.

این نسخه محدود پیکسل فولد زیبا به‌نظر می‌رسد، اما آنچه همراه آن است، بیشتر جلب توجه می‌کند. تعدادی از افراد ازجمله Courtney Hill در توییتر محتویات جعبه این دستگاه را به اشتراک گذاشته‌اند که بسیار چشمگیر است.

نسخه خاص پیکسل فولد گوگل

نسخه خاص پیکسل فولد گوگل

به‌نظر می‌رسد که گوگل این گوشی را در یک دستگاه پخش ضبط چمدانی که توسط Victrola طراحی شده بود، قرار داده است. داخل این چمدان کوچک، ساعت هوشمند پیکسل واچ، پیکسل بادز پرو، زنجیر «It’s all G» اثر Simone I. Smith و جعبه وینیل از Mass Appeal با پنج رکورد 45 دور در دقیقه قرار دارد.

علاوه‌بر نسخه محدود Pixel Fold، گوگل به همه اجازه می‌دهد در این جشن شرکت کنند. اگر هیپ هاپ را در گوگل جستجو کنید، متوجه یک بوم باکس در سمت راست خواهید شد. اگر روی آن کلیک کنید، یک ویدیوی سریع خواهید دید که به یکی از مهم‌ترین نوآوری‌های هیپ هاپ می‌پردازد. بعد از ویدیو، می‌توانید با یک صفحه گردان بازی کنید، آن را با هم ترکیب کرده و به اندازه دلخواهتان خراش دهید.

نظر شما درباره نسخه خاص پیکسل فولد گوگل چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/02/%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B5-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%AA-50-%D8%B3%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا