اخبار فناوری

اولین مدل ماشین الکتریکی شیائومی در سه ماهه اول سال 2024 رونمایی می شود

در اوایل این هفته، شیائومی آخرین گزارش مالی خود را به اشتراک گذاشت. این گزارش نشان داد که بخش تحقیق و توسعه این شرکت در حال حاضر 13919 عضو دارد. بیش از 500 نفر از این اعضا بر روی پروژه خودروی الکتریکی شیائومی کار می کنند.

بخش خودروهای الکتریکی شیائومی به آرامی رشد می کند

طبق یک گزارش جدید، بخش تحقیق و توسعه شیائومی بسیار قدرتمند است. با نزدیک به 14000 عضو، حدود 44 درصد از کل نیروی کار شرکت را تشکیل می دهد. پیش از این گزارش شده بود که غول فناوری چینی شیائومی اولین خودروی خود را به طور رسمی ثبت کرده است. و لی جون (بنیانگذار و مدیر عامل این برند) با بیش از 300 کارمند، رهبر صنعت است. ما هم این را می دانستیم اولین خودروی الکتریکی شیائومی در سال 2024 به مرحله تولید انبوه می رسد که خوشبختانه طبق اطلاعات جدید باید در اوایل سال 2024 منتظر این خودروی الکتریکی بود.

علاوه بر این، مطابق با متنی که GizmoChina گزارش مالی شیائومی نشان می دهد که تجارت خودروهای الکتریکی این شرکت به کندی در حال رشد است. و همانطور که گفته شد اولین خودروی برقی این شرکت در سال 2024 به تولید انبوه خواهد رسید.بنابراین نباید زمان زیادی بین معرفی و عرضه این خودرو وجود داشته باشد. این برند برای اجرای برنامه‌های آتی راه‌اندازی خودروهای خودران خود، حتی یک استارت‌آپ مستقل مبتنی بر رانندگی به نام Deepmotion را در آگوست 2021 (اوت-سپتامبر) خریداری کرد.

اوپو در حال کار بر روی توسعه خودروی الکتریکی خود برای بازار هند است

این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر در مورد ماشین الکتریکی شیائومی داریم. با ?? با ما همراه باشید، به محض انتشار اطلاعات بیشتر در مورد این خودرو، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. نظر شما چیه؟ آیا خودروهای برقی می توانند صنعت حمل و نقل را متحول کنند؟ آیا شیائومی می تواند با شرکت های بزرگی مانند تسلا رقابت کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا