اخبار فناوری

رندر مفهومی شیائومی Redmi K60 منتشر شد: ماژول دوربین بازطراحی شده

سری Redmi K60 پرچمدار بعدی این شرکت خواهد بود که رندرهای مفهومی آن قبلا منتشر شده است. این رندرها جزئیات طراحی را نشان می دهند Redmi K60 آنها فاش می کنند ما انتظار داریم این دستگاه در سه ماهه اول سال 2023 معرفی شود. و با نام POCO F5 وارد بازارهای جهانی شوید.

رندر مفهومی Redmi K60 جزئیات طراحی این گوشی هوشمند را فاش می کند

سری Redmi K60 به همراه یکی از گوشی های پوکو (موسوم به POCO F5) پرچمدار آینده این شرکت خواهد بود. حال به لطف رندرهای منتشر شده می توان در مورد طراحی این گوشی هوشمند صحبت کرد. طراحی جدید ماژول دوربین (سه لنز در داخل آن دیده می شود) و افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه دستگاه زیبایی را ایجاد کرده است.

رندر مفهومی Redmi K60

در ماژول مستطیل شکل این گوشی هوشمند، دوربین اصلی در وسط قرار گرفته و دو دوربین در بالا و پایین دیده می شود. پایین ترین لنز دوربین دارای طراحی مربع است. و احتمالا پریسکوپی خواهد بود. به نظر می رسد شیائومی این طراحی عجیب ماژول دوربین را انتخاب کرده است سری Redmi K50 ولش کن! درست مثل وب سایت شیائومی او اشاره می کند که نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی های هوشمند ردمی آینده کاهش یافته است. و نمای جلوی دستگاه (بدون توجه به سوراخ پانچ کوچک Redmi K60) این را به ما یادآوری می کند. آیفون 14 سری پرتاب ها به طور کلی، این گوشی هوشمند از طراحی زیباتر و زیباتری نسبت به سری های قبلی برخوردار است.

همانطور که ماه گذشته برای شما نوشتیم، دستگاهی منسوب به پوکو اف 5 در میان داده های IMEI دیده می شود. از آنجایی که Redmi K60 یک دستگاه برای بازار چین است، دارای شماره مدل 23013PC75C خواهد بود. نسخه جهانی این گوشی هوشمند با شماره مدل 23013PC75G و نسخه هندی با شماره مدل 23013PC75I (به حروف C، G و I در انتهای شماره مدل ها دقت کنید) در دست توسعه است. انتظار می رود که Redmi K60 ابتدا در چین معرفی شود. و سپس نسخه جهانی آن (Poco F5) رونمایی خواهد شد.

Redmi K50 Pro در زمان رونمایی

اسم رمز پوکو اف 5 “موندریان” است. می دانیم که این گوشی هوشمند از یک تراشه 4 نانومتری بهره می برد اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول او قوی تر خواهد شد. این تراشه به یک هسته قدرتمند 3.0 گیگاهرتزی، سه هسته 2.5 گیگاهرتزی و چهار هسته کوچک کم مصرف 1.8 گیگاهرتز مجهز شده است. این گوشی هوشمند در قسمت صفحه نمایش نیز قدرتمند به نظر می رسد. و ما انتظار داریم که صفحه نمایش AMOLED با وضوح QHD+ داشته باشد. صفحه نمایش Poco F5 همچنین به نرخ رفرش 120 هرتز مجهز خواهد شد. رندر مفهومی Redmi K60 تنها یک حدس است، نه یک تصویر رسمی. اما به نظر می رسد میزان دقت در طراحی این رندر بالاست.

استفاده از شارژ سریع 67 واتی برای Redmi K60 تایید شده است

اطلاعات ذکر شده تمام آن چیزی است که تاکنون در مورد Redmi K60 و POCO F5 می دانیم. با مایفون مگ با ما همراه باشید زیرا به محض انتشار اطلاعات جدید را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند پرچمدار آینده ردمی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا