اخبار فناوری

این آیفون در آتش سوخت اما هنوز تماس دریافت می‌کرد

این خبر درباره سوختن خودبه‌خودی یک آیفون نیست. بلکه شاید باور کنید یا نه، اما یک کاربر در شبکه اجتماعی ردیت گزارش داده که آیفون‌ش در آتش سوخته اما هنوز جان به جان آفرین تسلیم نکرده است، حداقل برای مدتی. او می‌گوید این آیفون در آتش سوخت اما هنوز تماس دریافت می‌کرده و حتی به او اجازه داده تا از اطلاعاتش بک‌آپ هم بگیرد!

ماجرای آیفونی که در آتش سوخت

در Reddit، یک کاربر بدشانس گفت که آیفون‌ش به طور تصادفی در آتش افتاده است. او پس از این ماجرا، عکسی از موبایل و کیس آن را به اشتراک گذاشت.

اما بخش شگفت انگیز ماجرا این بود که او قبل از اینکه مجبور به دور انداختن آن شود، با این گوشی چه کارهایی انجام داده است. او نوشت:

“آیفون من یک قهرمان بود!!!! چند دقیقه بعد از اتفاق، تماس دریافت می کردم و هنوز کار می کرد. نمی‌توانستم آن را شارژ کنم اما مانند خرگوش پرانرژی (!) به اندازه کافی به کار ادامه داد تا اینکه بتوانم از آن بک آپ بگیرم و صبح روز بعد آن را به گوشی جدیدم منتقل کنم.”

البته همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، با وجود وارد شدن آسیب جدی به کیس و حتی نمایان مشکل نمایشگر اما دستگاه به حدی آسیب ندیده است که بورد آن غیرفابل استفاده باشد. با این حال و با وجود این‌که جزئیات زیادی از شدت و مدت قرار گرفتن این آیفون در آتش وجود ندارد، باید کیفیت ساخت بالا و مقاومت مناسب آیفون را در این حادثه تحسین کرد.

متاسفانه او مدل آیفون خود را اعلام نکرده است اما می توانیم حدس‌هایی بزنیم. مثلا به دلیل ناچ عریض آن می‌توان گفت که از سری آیفون ۱۵ و ۱۴ یا حتی ۱۳ نیست. اگر به یاد داشته باشید ناچ سری آیفون ۱۳ یا آیفون ۱۴‌های غیر پرو کمی از سری آیفون ۱۲ کوچکتر بود.

قاب MagSafe اما به ما می‌گوید که باید از آیفون ۱۲ به این سو باشد. در نتیجه احتمالا این دستگاه باید یک عضو از سری آیفون ۱۲ باشد که بیشتر به آیفون ۱۲ معمولی یا آیفون ۱۲ پرو شباهت دارد.

نظر شما درباره این حادثه عجیب و نتیجه آن چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/11/%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D8%A7-%D9%87%D9%86%D9%88%D8%B2-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا