اخبار فناوری

وان پلاس واچ 2 با Wear OS عرضه خواهد شد + رندر طراحی

بر اساس گزارش‌ها، وان پلاس درحال توسعه نسل بعدی ساعت هوشمند خود است. گفته می‌شود مدل بعدی ساعت این برند، OnePlus Watch 2 خواهد بود که به‌طور مستقیم جانشین OnePlus Watch نسل اول می‌شود. به‌تازگی، رندر این ساعت هوشمند منتشر شده است که طراحی آن را نشان می‌دهد. همچنین در یک افشاگری مهم‌تر، گفته می‌شود که وان پلاس واچ 2 ممکن است سیستم‌عامل 4 Wear OS گوگل را اجرا کند که خبر خوبی برای طرفداران این برند و خبر بدی برای سامسونگ است.

عرضه وان پلاس واچ 2 با Wear OS

وب‌سایت MySmartPrice با همکاری OnLeaks رندرهای OnePlus Watch 2 و مشخصات این ساعت را فاش کرده‌اند. به‌خاطر داشته باشید که این رندرها بر اساس تصاویر واقعی یک نمونه اولیه است که در مرحله آزمایش قرار دارد. به این ترتیب، محصول نهایی ممکن است کمی متفاوت از آنچه در اینجا می‌بینیم باشد.

بر اساس رندرها، به‌نظر می‌رسد ساعت هوشمند بعدی OnePlus مانند مدل قبلی خود طراحی دایره‌ای خواهد داشت. بر اساس اطلاعات فاش‌شده، این دستگاه دارای نمایشگر AMOLED با سایز 1.43 اینچ است. این باعث می‌شود ساعت جدید کمی بزرگتر از نسخه اول خود که با نمایشگر 1.39 اینچی عرضه شد، باشد.

عرضه وان پلاس واچ 2 با Wear OS

عرضه وان پلاس واچ 2 با Wear OS

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه، برآمدگی جزئی به پهلو است. به‌نظر می‌رسد این جایی است که دو دکمه فیزیکی قرار دارند. علاوه‌بر این، به‌نظر می‌رسد این ساعت دارای شاسی فلزی است و از بندهای لاستیکی سیاه یا سفید بهره می‌برد.

در ماه اکتبر، Max Jambor اطلاعاتی درباره پنجره عرضه احتمالی OnePlus Watch 2 در سال 2024 به ما ارائه کرد. اکنون Jambor با افشاگری جدیدی بازگشته است که ادعا می‌کند ساعت دوم وان پلاس از Wear OS 4 استفاده خواهد کرد.

اولین نسخه از این ساعت هوشمند بر روی سیستم‌عاملی به نام RTOS اجرا شد که از Wear OS گوگل محدودتر است. درنتیجه، این دستگاه کمی بیشتر از یک ردیاب تناسب‌اندام با امکانات کمی بیشتر نبود. در یک پرسش و پاسخ، یک مدیر محصول OnePlus تصمیم به استفاده از RTOS در وان پلاس واچ نسل اول را چنین توضیح داده است:

«وقتی چنین تصمیمی می‌گیریم، همیشه باید مزایا را با چالش‌ها بسنجیم تا به بهترین تجربه کاربری برسیم. ما متوجه شدیم که هر دو سیستم‌عامل چیزهای بسیار خوبی برای ارائه دارند، اما برخی از اشکالات نیز وجود دارد. بنابراین پس از سنجیدن همه گزینه‌هایمان، درنهایت به‌دلیل توانایی ارائه بهتر عمر باتری به کاربرانمان، RTOS را انتخاب کردیم.»

درحالی‌که قبلاً مشخص نبود که آیا این شرکت به RTOS پایبند است یا به Wear OS روی می‌آورد، عواملی مانند تراشه مورد انتظار Snapdragon W5 Gen 1 نشان می‌دهد که احتمالاً وان پلاس به سراغ گزینه دوم خواهد رفت.

شایعه شده است که OnePlus Watch 2 دارای تراشه Snapdragon W5 Gen 1 است. اگر شرکت تصمیم بگیرد این بار به پلتفرم RTOS خود ادامه دهد، این تراشه نبایست در ساعت مذکور استفاده شود.

نظر شما درباره رندر وان پلاس واچ 2 و استفاده احتمالی این ساعت هوشمند از سیستم‌عامل Wear OS 4 چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/11/%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%DA%86-2-%D8%A8%D8%A7-wear-os-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%B4%D8%AF-%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا