اخبار فناوری

اوپو احتمالاً گوشی Find N5 Flip را هرگز عرضه نخواهد کرد

ماه گذشته، یک گزارش عجیب ادعا کرد که اوپو به‌دلیل کاهش سهم بازار خود، قصد دارد از بازار گوشی‌های تاشو خارج شود. اگرچه این شرکت مدتی بعد این شایعه را رد کرده و تأیید کرد که به فعالیت خود در این بازار ادامه می‌دهد، اما به‌نظر می‌رسد تصمیماتی در استراتژی این شرکت اتخاذ شده است. یک گزارش جدید از یک منبع قابل آگاه امروز ادعا کرده است که اوپو کار بر روی گوشی تاشو Find N5 Flip خود را لغو کرده است.

گوشی Find N5 Flip اوپو

یک گزارش جدید امروز از یک منبع قابل اعتماد می‌گوید که Find N5 Flip اوپو که قرار بود جانشین Find N3 Flip باشد، لغو شده است. هیچ دلیلی برای این موضوع وجود ندارد، اما ما فرض می‌کنیم که فروش نسل‌های قبلی فلیپ‌های Oppo به‌اندازه‌ای بالا نبوده است که ادامه تولید این سری را تضمین کند. بااین‌حال، با توجه به نوپایی بازار گوشی‌های تاشو، این یک حرکت استراتژی تلقی می‌شود.

از سوی دیگر، کار بر روی Oppo Find N5 ادامه دارد و ظاهراً با تغییر نام به OnePlus Open 2 در سطح جهانی نیز عرضه خواهد شد؛ درست مانند Find N3 و OnePlus Open اصلی.

گوشی Find N5 Flip اوپو

گوشی Find N5 Flip اوپو

علاوه‌بر این، Mix Fold 4 شیائومی نیز ظاهراً قرار است در سطح جهانی عرضه شود. بدین‌ترتیب، این اولین گوشی تاشو شیائومی خواهد بود که در سطح بین‌المللی عرضه می‌شود. Mix Flip، اولین گوشی تاشو عمودی شیائومی نیز، امسال عرضه می‌شود، اما تنها محدود به چین خواهد بود. این یک داستان مشابه برای vivo است؛ X Fold 3 جهانی خواهد شد، درحالی‌که X Flip 2 در انحصار چین باقی می‌ماند. عجیب است که اوپو، شیائومی و ویوو به‌سادگی اجازه می‌دهند سامسونگ در بازار بین‌المللی گوشی‌های تاشو به‌سبک فلیپ جولان دهد، اما باز هم با توجه به احتمال فروش ضعیف این سری، تصمیم شرکت‌های چینی دور از منطق نیست.

نظر شما درباره عدم عرضه گوشی Find N5 Flip چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/10/%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%88-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%8B-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-find-n5-flip-%D8%B1%D8%A7-%D9%87%D8%B1%DA%AF%D8%B2-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا