اخبار فناوری

اپلیکیشن Threads به‌زودی قابلیت‌های هشتگ و جستجو را دریافت می‌کند

تصمیمات عجیب ایلان ماسک در توییتر، این پلتفرم را تاحدودی برای کاربران محدود کرده است و به متا نیز فرصتی برای راه‌اندازی اپلیکیشن رقیب آن را داده است. اینستاگرام Threads آخرین تلاش برای به چالش کشیدن تسلط توییتر است و برخلاف برخی دیگر از شبکه‌های اجتماعی مشابه، درحال جذب کاربران است. Threads اما، بدون نقص نیست و این پلتفرم فاقد برخی ویژگی‌های اساسی مانند جستجو، هشتگ و فید مخصوص فالووینگ‌ها است. بااین‌حال، متا به‌تازگی تأیید کرده است که این قابلیت‌ها را در آینده نزدیک به اپلیکیشن مبتنی‌بر متن خود اضافه خواهد کرد.

هشتگ و جستجو در اپلیکیشن Threads

آدام موسری، مدیر اینستاگرام، به‌تازگی تأیید کرده است که تیم پشت Threads درحال کار بر روی اضافه کردن ویژگی‌های اساسی به این پلتفرم است. این ویژگی‌ها عبارتند از جستجو، هشتگ، فید مخصوص فالووینگ‌ها، همگام‌سازی نمودار و موارد بیشتر. موسری همچنین بیان داشت که ممکن است به‌زودی قابلیت پیام‌رسانی در دایرکت نیز فعال شود، اما او جدول زمانی مشخصی برای ارائه این ویژگی ارائه نکرد.

این پلتفرم به‌دلیل فقدان ویژگی‌های مذکور، تاکنون موردانتقاد قرار گرفته است و اضافه شدن این قابلیت‌ها، باعث رقابت بیشتر آن با دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، به‌ویژه توییتر می‌شود. شایان‌ذکر است که Threads شروع خوبی دریافت کرده است. این پلتفرم درحال‌حاضر از 30 میلیون ثبت‌نام فراتر رفته است و از صبح روز پنجشنبه این پلتفرم بهترین برنامه رایگان در اپ استور اپل به‌شمار می‌رود. بااین‌حال، باید دید که آیا Threads می‌تواند شتاب خود را حفظ کند یا خیر.

هشتگ و جستجو در اپلیکیشن Threads

هشتگ و جستجو در اپلیکیشن Threads

ادغام حساب‌های Threads با اینستاگرام عامل اصلی موفقیت آن بوده است. کاربران می‌توانند به‌سادگی حساب اینستاگرام خود را به Threads پیوند دهند و می‌توانند بلافاصله شروع به اشتراک‌گذاری محتوا با دوستان و دنبال‌کنندگان خود کنند. این موضوع شروع به کار Threads را برای افراد آسان کرده و همچنین به حفظ کاربرانی که قبلاً در اینستاگرام هستند نیز کمک می‌کند.

دیدگاه شما پیرامون اضافه شدن قابلیت‌های جدید به اپلیکیشن Threads چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/09/%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-threads-%D8%A8%D9%87%D8%B2%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%B4%D8%AA%DA%AF-%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا