اخبار فناوری

طراحی ایربادز LinkBuds 2 سونی فاش شد

تصویر زنده ایربادز LinkBuds 2، طراحی این محصول را نشان می‌دهد. طبق گزارش ها، سونی در حال کار بر روی ایربادز جدید خود است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ایربادز LinkBuds 2 فاش شد: ادامه استفاده از طراحی «Open Ring»

اطلاعات فاش شد نشان می‌دهند که LinkBuds آینده دارای فناوری حذف نویز خواهد بود. با توجه به طراحی متمایز «open ring» این ایربادز، وجود ویژگی نویز کنسلینگ یک پیشرفت شگفت‌آور است. چنین طراحی به هدفون ها اجازه می‌دهد تا به طور طبیعی صدای خارجی را فیلتر کنند. اگر شایعات صحت داشته باشند، سونی باید راهی نوآورانه برای ادغام «حذف نویز» با این طراحی غیر متعارف پیدا کرده باشد. Sony LinkBuds 2 از گواهینامه RRA کره نیز برخوردار است.

طراحی Sony LinkBuds 2

هم اکنون، پین های شارژ و سوراخ های درایور کمی تغییر یافته‌اند. به طور کلی اما این ایربادز آینده سونی همانند نسل قبل طراحی «open ring» را حفظ کرده است. این گزارش ادعا می‌کند که LinkBuds 2 یک «تجربه صوتی عالی» را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. گفته می‌شود که کیفیت صدای این محصول مشابه هدفون WF-1000XM5 سونی است. همچنین، LinkBuds 2 از تراشه مدیاتک MT2833 بهره می‌برد. این چیپست در سونی WF-1000XM5 نیز به کار گرفته شده است.

تصویر زنده ایربادز سونی LinkBuds 2 تنها نسخه مشکی رنگ این محصول را نشان می‌دهد. اما گزارش Gizmochina حاکی از آن است که این گجت پوشیدنی در رنگ خاکستری روشن نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، اطلاعاتی درباره عمر باتری این محصول در دست نیست. اما LinkBuds اصلی با هر بار شارژ حدود پنج و نیم ساعت شارژدهی دارد. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد زمان رونمایی Sony LinkBuds 2 وجود ندارد. اما با توجه به دریافت برخی گواهینامه ها توسط این ایربادز، انتظار داریم که در آینده‌ای نزدیک معرفی شود. در سال ۲۰۲۲ بود که سونی LinkBuds و LinkBuds S معرفی شدند. به نظر می‌رسد که اکنون زمان مناسبی برای ارتقاء ایربادز های سونی است‌.

ایربادز سونی LinkBuds با طراحی منحصر به فرد و قیمت ۱۸۰ یورو رسما معرفی شد

نظر شما درباره طراحی خاص «حلقه باز» این ایربادز سونی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/10/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%B2-linkbuds-2-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا