اخبار فناوری

امتیاز بنچمارک AnTuTu وان پلاس ۱۲ فاش شد: بیش از ۲ میلیون

قرار است که وان پلاس ۱۲ یکی از اولین دستگاه های مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشد. این شرکت ادعا می‌کند که تلفن هوشمند مذکور در کلاس خود هیچ رقیبی نخواهد داشت. هم اکنون، WHYLAB، امتیاز بنچمارک AnTuTu وان پلاس ۱۲ را به اشتراک گذاشته است.

عملکرد چشمگیر وان پلاس ۱۲ در بنچمارک AnTuTu

امتیاز بنچمارک AnTuTu وان پلاس ۱۲ (با شماره مدل PJD110) در پایگاه داده AnTuTu V10 عملکرد چشمگیر این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. این گوشی با برخورداری از تراشه پرچمدار جدید کوالکام موفق به کسب امتیاز خیره کننده ۲,۱۱۰,۸۰۸ شده است. با ما همراه باشید تا به جزئیات بپردازیم. CPU این تلفن هوشمند امتیاز ۴۹۵,۷۸۰ را ثبت کرده است. برای درک بهتر این موضوع،Ace 2 Pro با برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ امتیاز ۴۵۶,۵۵۵ را کسب کرده بود. این نشان دهنده یک پیشرفت قابل توجه در قدرت پردازش است.

وان پلاس ۱۲ در بنچمارک AnTuTu

امتیاز memory و UX وان پلاس ۱۲ نیز به ترتیب ۳۶۲,۴۰۲ و ۳۳۸,۴۷۵ است. با وجود آنکه این ارقام تغییر زیادی نسبت به قبل نداشته اند، اما نشان دهنده تجربه روان و قابل اعتماد دستگاه هستند. شایان ذکر است که OnePlus 12 آزمایش شده به ۱۲ گیگابایت رم مجهز بوده است. می‌دانیم که این تلفن هوشمند نسخه ای با ۲۴ گیگابایت رم نیز خواهد داشت که انتظار می‌رود عملکرد بهتری داشته باشد.

به طور خلاصه، OnePlus 12 مجهز به Snapdragon 8 Gen 3، بهبود عملکرد قابل توجهی را در عملکرد CPU و GPU در مقایسه با نسل قبلی خود داشته است. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره به می‌کند، به نظر می‌رسد که وان پلاس متعهد به ارائه دستگاهی است که واقعاً مطابق ادعای «بدون رقیب» این شرکت عمل کند. زمانی که وان پلاس ۱۲ وارد بازار می‌شود، علاقه‌مندان به دنیای گوشی های هوشمند می‌توانند منتظر تجربه جدیدی از قدرت و عملکرد باشند.

تصاویر زنده وان پلاس ۱۲ به بیرون درز کرد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/27/%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%86%DA%86%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-antutu-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%DB%B1%DB%B2-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%DB%8C%D8%B4/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا