اخبار فناوری

انتشار اخبار مهم روز دنیا در تماشا آنلاین

تماشا آنلاین، در طول هفته گذشته، با انتشار اخبار مهم دنیا سعی کرد تا مخاطبان خود را در جریان رویدادهای مهم نگه دارد. این سایت خبری از روش اخبارویدئویی برای ارائه اطلاعات استفاده کرده است.

این روش باعث سهولت و جذابیت بیشتر در فرآیند اطلاع‌رسانی به مخاطبان می‌شود. با انتقال اطلاعات به صورت تصویری، فرآیند ارائه خبر به شکل جذابی تبدیل شده است. در ادامه، به تعدادی از اخبار سیاسی که در طول هفته گذشته منتشر شده‌اند، اشاره می‌کنیم.

 

  1. 1- ویدیویی از حمل آب توسط یک کودک فلسطینی در شمال غزه : کمبود آب در غزه باعث شده است خانواده‌ و به خصوص کودکان فلسطینی مشکلات زیادی برای پیدا کردن آب و مواد غذایی در غزه داشته باشند.
  2. 2- هزاران فلسطینی در نوار غزه با خطر گرسنگی روبرو هستند : گزارش شده است که هزاران فلسطینی در نوار غزه، جایی که حملات اسرائیل همچنان ادامه دارد، در خطر گرسنگی و تشنگی قرار دارند. یافتن غذا در رفح، جایی که ده‌ها هزار فلسطینی که از حملات اسرائیل فرار کرده‌اند، به طور فزاینده‌ای دشوار شده است. غذا‌های پخته شده روی آتش هیزم توسط داوطلبان بین فلسطینی‌هایی که در شهر پناه گرفته‌اند توزیع می‌شود.
  3. 3- ریشه خشم ازغدی از روحانی : حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک ماه اخیر دست کم دو بار خواستار ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شده است. او روحانی را دوتابعیتی و حتی جاسوس می‌داند. به نظر می‌رسد مجادله‌ای که سال ۱۳۹۳ میان او و روحانی بر سر قدم زدن ظریف و جان کری وزرای خارجه وقت ایران و آمریکا در سوییس ایجاد شده بود، در تشدید این اتهام زنی‌ها رحیم پور ازغدی علیه روحانی نقش ویژه‌ای دارد.
  4. 4- انتقاد تند فرزند حمید نوری از مسئولان و نمایندگان مجلس: فرزند حمید نوری از مسئولان و نمایندگان مجلس به انتقاد پرداخت. چند نفر برای پدرم فریاد زدند؟
  5. 5- روس‌ها به جای پراید این خودرو را سوار می‌شوند! : در رتبه بندی پرفروش‌ترین خودروهای روسیه در سال ۲۰۲۲، لادا گرانتا در جایگاه اول قرار گرفت. همچنین فروش چری تیگو ۷ و هاوال جولیون بیش از ۱۵۰ درصد افزایش یافتند.

 

رسانه تماشاآنلاین در هفته اخیر با انتشار اخبار جدید و به روز، مخاطبان خود را در جریان جدیدترین رویداد ها در ایران و جهان قرار داد. در این خبرها، به آخرین اخبار سیاسی ، گردشگری، ورزشی  و اقتصادی  در سراسر جهان پرداخته شد. این رسانه با استفاده از روش جدید ارائه خبرها به صورت ویدئویی، دستیابی به آگاهی از این رویدادها را برای مخاطبان ساده‌تر و جذاب‌تر کرد. با استفاده از تأثیرگذاری ویدئوها، تماشا آنلاین توانست خبرهای جدید و مهم را به شیوه‌ای جذاب و به مخاطبان خود ارائه دهد. این پایگاه خبری با تأکید بر اهمیت ارائه محتوای جذاب و قابل اعتماد در دنیای اطلاعات، نقش مهمی را در جامعه ایفا کرده است و با این روش جذاب خبر را ارائه می‌کند.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/13/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8%A7-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7/

Updated: 2024-02-17 09:35:22

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا