اخبار فناوری

اسکرین شات هایی از سیستم عامل HarmonyOS NEXT هواوی لو رفت

تابستان سال گذشته بود Huawei HarmonyOS Next مقدمه بود این نسخه خالص سیستم عامل هارمونی بدون اندروید است. ما برای شما نوشتیم که سیستم عامل هارمونی او اس نکست هواوی از فایل های APK پشتیبانی نمی کند، اما برنامه ها و بازی های آن حاوی پسوند انحصاری HAP هستند. کمی بعد مشخص شد که گوشی های جهانی هواوی آنها به روز رسانی HarmonyOS NEXT را دریافت نخواهند کرد، اما به استفاده از EMUI و پشتیبانی از برنامه های اندروید ادامه خواهند داد. با این حال، اگر به سیستم عامل جدید هواوی علاقه دارید، باید بگویم که اسکرین شات هایی از HarmonyOS NEXT هواوی به بیرون درز کرده است.

سیستم عامل HarmonyOS NEXT

سیستم عامل خود هوآوی، HarmonyOS Next، به عرضه عمومی کامل خود نزدیک شده است. امروز، یک منبع چینی اسکرین شات هایی را به اشتراک گذاشت که رابط کاربری آن را در یک دستگاه واقعی نشان می دهد. این دستگاه میت 60 او هست. انتظار می رود نسخه نهایی در تابستان 1403 در چین منتشر شود.

مانند اسکرین شات های بالا همانطور که می بینید، نباید انتظار طراحی متفاوتی با EMUI داشته باشیم. آیکون ها، ویجت ها و طراحی کلی همان چیزی است که قبلا در HarmonyOS و EMUI دیده بودیم.

با این حال، تغییر اصلی در قلب این سیستم عامل خواهد بود، جایی که برنامه های اندروید دیگر پشتیبانی نمی شونددکتر.. این می‌تواند برای کاربرانی که به ترکیبی از برنامه‌های Android و HarmonyOS متکی هستند، یک اشکال بالقوه باشد.

شما باید در مورد این تغییر بدانید باعث نگرانی های مناسب می شود. علاوه بر محدود کردن انتخاب نصب برنامه‌های مختلف، برنامه‌هایی که با پلتفرم‌های دیگر به اشتراک گذاشته می‌شوند اما داده‌های زیادی را در حافظه دستگاه ذخیره می‌کنند. ممکن است در انتقال به دستگاه جدید با مشکل مواجه شوید. به عنوان مثال، برنامه ای مانند واتس اپ هنوز راه حل قانع کننده و مفیدی برای انتقال بین iOS و اندروید ندارد، اما تصور کنید که برای یک سیستم عامل چینی توسعه یافته توسط هوآوی چگونه خواهد بود.

با توجه به جدول زمانی انتشار سیستم عامل جدید، هنوز فرصتی برای هوآوی وجود دارد تا به نگرانی های مربوط به تجربه کاربر مانند سازگاری برنامه و انتقال داده رسیدگی کند.

با بازنگری کلی در اکوسیستم اپلیکیشن ها در آینده، جالب خواهد بود که ببینیم هواوی چگونه شکاف را برای کاربرانی که به چشم انداز آشنای اپلیکیشن اندروید عادت کرده اند پر می کند.

هواوی همچنین به طور فعال با توسعه دهندگان اپلیکیشن ارتباط برقرار می کند و مشوق های مالی و برنامه های آموزشی ارائه می دهد. این شرکت قصد دارد در ابتدا کار را به پایان برساند 5000 برنامه برای HarmonyOS شما آن را در کیف دارید و برخی از محبوب ترین دسته ها مانند رسانه های اجتماعی، امور مالی و بازی را پوشش می دهد.

موفقیت گوشی های سری میت 60 هواوی با پردازنده انحصاری Kirin و آخرین نسخه سیستم عامل هارمونیافزایش اعتماد به نفس در سیستم عامل جدید. طبق گزارش ها، سری میت 60 در ماه اول نزدیک به 1.5 میلیون دستگاه فروخت که نشان دهنده علاقه شدید مصرف کنندگان است.

هواوی از نظر استراتژیک بازار گوشی های هوشمند در چین گسترده است این شرکت تخمین می زند که HarmonyOS سهم بازار را تا سه ماهه آخر سال 2023 هدف قرار داده است 16 درصد از بازار تلفن همراه چین مورد توجه قرار گرفته و پایگاه توسعه دهندگان بزرگی را به خود جذب کرده است. همچنین هارمونی او اس در حال حاضر نزدیک به… 4 درصد از سهم بازار جهانی که آن را در مسیر رقابت با سهم 23 درصدی iOS قرار می دهد.

شما چی فکر میکنید؟ آیا فکر می کنید هواوی قادر است کاری را انجام دهد که سامسونگ قبلاً بدون تحریم نمی توانست انجام دهد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/15/%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-harmonyos-next-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا