اخبار فناوری

اسپیکر بلوتوث Aurora Studio 4 با Go+Play 3 و Luna توسط Harman Kardon و برای ۷۰مین سالگرد این برند معرفی شدند

برند صوتی معروف Harman Kardon سه بلندگوی بلوتوث جدید را به مناسبت ۷۰ سالگی خود معرفی کرد. این برند که توسط دکتر Sidney Harriman و Bernard Kardon آغاز شد، در طول هفت دهه گذشته به طرز چشمگیری رشد کرد. محصولات جدید یعنی اسپیکر بلوتوث Aurora Studio 4 با Go+Play 3 و Luna توسط Harman Kardon برای این مناسبت رونمایی شده‌اند.

اسپیکر بلوتوث Harman Kardon Aurora Studio 4

مجموعه بلندگوهای Aurora Studio در طراحی صنعتی بسیار جذاب بوده و یک بلندگوی کاملا قابل توجه است. Aurora Studio 4 برای تطابق بیشتر با محیط زیست از مواد بازیافتی تولید شده و اولین محصول Harman Kardon با چنین تصمیمی است.

هارمن کاردن آئورورا استودیو ۴ دارای یک درایور باس ۱۳۲ میلی متری است که با یک آرایه ۶ درایوری ترکیب می شود. این چیزی که هارمن کاردون ادعا می کند صدایی فراگیر و دقیق ارائه می‌کند. شما می توانید تا ۳۲۴ کریستال مجزا را در پایه مشاهده کنید که یک صفحه نور رنگارنگ در هماهنگی با موسیقی ایجاد می کند.

اسپیکر بلوتوث Harman Kardon Go+Play 3

هارمن کاردن Go+Play 3 یک اسپیکر بلوتوثی با طراحی معمول است. این بلندگو از آلومینیوم و مواد نساجی ساخته شده و پنل شیشه‌ای بالای آن دارای کنترل‌های لمسی است.

هارمن کاردن گو پلاس پلی ۳ دارای درایورهای استریو سه طرفه است. این شامل یک درایور باس بیرونی رو به پایین است. عمر باتری آن تا ۸ ساعت است که خیلی تعریفی ندارد.

این اسپیکر بلوتوث ۲۰۲۳ هارمن کاردن می‌تواند به طور خودکار خود را با محیط اطراف خود کالیبره کند تا همیشه عملکرد مطلوبی داشته باشد. حجم صدای Go+Play 3 را می توان با جفت کردن دو دستگاه با هم افزایش داد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Harman Kardon Luna

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هارمن کاردن Luna با طراحی جمع و جورتری نسبت به Go+Play و Aurora Studio 4 عرضه می شود اما در میان بهترین اسپیکرهای بلوتوث در بازار قرار دارد.

هارمن کاردن لونا عمر باتری 12 ساعت و گواهی IP67 برای مقاومت دربرابرآب‌خاک را ارائه می دهد. دو واحد از بلندگو را می توان برای ارائه صدای استریو واقعی جفت کرد.

قیمت این اسپیکر بلوتوث‌های هارمن کاردن برای هفتادمین سالگرد آن

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Aurora Studio 4 به عنوان یک محصول صوتی میان رده حدود 360 دلار قیمت خواهد داشت.

انتظار می رود اسپیکر Go+Play 3 با قیمتی در حدود 380 دلار به فروش برسد در حالی که هارمن لونا با قیمت 195 دلار عرضه می شود.

نظر شما درباره محصولات صوتی جدید هارمن کاردن چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/10/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D8%A8%D9%84%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%AB-aurora-studio-4-%D8%A8%D8%A7-goplay-3-%D9%88-luna-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-harman-kardon-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا