اخبار فناوری

رندر گلکسی F14 سامسونگ طراحی این گوشی را در دو رنگ نشان می دهد

پس از رونمایی رسمی از گوشی های هوشمند گلکسی A54 و گلکسی A34 از طرف سامسونگ، این شرکت اکنون در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی جدید سری Galaxy F در هند است. انتظار می رود که این دستگاه با نام گلکسی F14 شناخته شده است که جانشین گلکسی F13 سال گذشته است. اکنون، 91 موبایل او رندر گلکسی F14 را به اشتراک گذاشت که طراحی پنل پشتی و رنگ بندی این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد.

رندر گلکسی F14 سامسونگ

طبق رندر فاش شده، سامسونگ گلکسی F14 در رنگ های بنفش و سبز وارد بازار خواهد شد. پنل پشتی این گوشی هوشمند دارای دو سنسور دوربین به صورت عمودی و یک فلش LED در کنار آن است. دکمه های تنظیم صدا و پاور نیز در سمت راست دستگاه قرار دارند. گوشی هوشمند آینده دارای لبه های پشتی کمی خمیده برای ارگونومی بهتر و چسبندگی بهتر است. این همه اطلاعاتی است که توسط رندر گلکسی F14 فاش شده است.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی F14 دارای بریدگی قطره ای و حاشیه های نمایشگر برجسته باشد. به گفته منابع، این گوشی هوشمند هفته آینده در هند عرضه خواهد شد و با قیمت کمتر از 15000 روپیه در Flipkart، فروشگاه آنلاین سامسونگ و فروشگاه های عمده خرده فروشی در دسترس خواهد بود.

رندر گلکسی F14 سامسونگ

رندر گلکسی F14 سامسونگ

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی F14 ممکن است دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح +FHD و نرخ رفرش 60 هرتز باشد.بر اساس گزارش ها، این گوشی از تراشه اگزینوس 1330 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قدرت می گیرد. همچنین گفته می شود که این دستگاه از یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند و با اندروید 13 عرضه می شود.

انتظار می رود هفته آینده جزئیات بیشتری مانند قیمت و زمان عرضه گلکسی F14 سامسونگ ارائه شود.

نظر شما در مورد رندر گلکسی F14 سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا