اخبار فناوری

تأیید صحت ۲ مرحله‌ای توییتر از طریق پیامک به پرداخت اشتراک Twitter آبی نیاز دارد

تایید 2 مرحله ای با پیامک یکی از خدماتی است که پلتفرم های مختلف برای حفظ امنیت کاربران خود به صورت رایگان ارائه می دهند. اگرچه پیامک تنها روش احراز هویت 2 مرحله ای نیست، اما یکی از متداول ترین و پرکاربردترین روش هاست. اگر کاربر توییتر هستید، توجه داشته باشید که تأیید پیامک ۲ مرحله‌ای توییتر نیاز به پرداخت برای اشتراک Twitter Blue دارد.

تایید 2 مرحله ای توییتر با پیامک

جدیدترین اقدام توییتر سر و صدای زیادی در بین کاربرانش ایجاد کرده است. اگر اشتراک Twitter Blue خریداری نکنید، از 29 مارس 1401 نمی توانید از احراز هویت دو مرحله ای SMS استفاده کنید. هزینه اشتراک Twitter Blue برای دسکتاپ و اندروید (از فروشگاه های نرم افزار شخص ثالث) 8 دلار در ماه است. و 11 دلار در ماه برای iOS.

دلیل رسمی توییتر برای این تغییر در تنظیمات امنیتی ممکن است توضیح ساده ای داشته باشد. پیامک هزینه دارد و توییتر این روزها با حضور ایلان ماسک پلتفرم مهربانی نیست.

البته همه چیز مربوط به ایلان ماسک نیست. راستی‌آزمایی 2 مرحله‌ای با پیامک می‌تواند نقص امنیتی قابل توجهی ایجاد کند، به خصوص در مواردی که دست بالا درگیر است و می‌تواند پیامک‌های شما را از سوی مقامات نظارت کند. با این تفاوت که این تصمیم قبل از سروصداهای ایلان ماسک گرفته شد.

از توییتر با تأیید صحت 2 مرحله ای بدون پیامک محافظت کنید

بنابراین اگر کسی نمی‌خواهد احراز هویت رایگان ۲ مرحله‌ای توییتر را از دست بدهد، چه باید بکند؟ راه‌های امن‌تری برای محافظت از حساب توییتر شما وجود دارد.

اولین گزینه رایگان استفاده از کلید امنیتی فیزیکی است. این دستگاه کوچکی است که هنگام ورود به توییتر برای احراز هویت خود به رایانه یا تلفن خود وصل می کنید.

گزینه دوم این است که می توانید از یک برنامه احراز هویت استفاده کنید که یک کد منحصر به فرد ایجاد می کند که با رمز عبور خود وارد می کنید تا وارد شوید. یکی از این نرم افزارها Google Authenticator است.

نطر شما چی هست؟ آیا این تصمیم توییتر را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا