اخبار فناوری

سامسونگ می تواند سری FE گوشی های گلکسی خود را مجدداً عرضه کند

سامسونگ ممکن است سری گوشی های هوشمند Galaxy Fan Edition (FE) را مجدداً عرضه کند. من قبلاً این شایعه را شنیده بودم، اما این بار کمی زور نیاز داشت. این غول فناوری کره ای ممکن است بخواهد در سال 2024 در برخی از جنبه های استراتژی موبایل خود تجدید نظر کند. اگرچه این استراتژی ظاهراً منجر به تولید مدل های کمتری از سری گلکسی A می شود، ممکن است سری گوشی های هوشمند Fan Edition دوباره برای جبران این مدل ها عرضه شود.

گوشی های سامسونگ گلکسی FE

Galaxy S20 FE در سپتامبر 2020 معرفی شد. گوشی هوشمند Fan Edition احتمالاً از نظر محبوبیت حتی از انتظارات سامسونگ فراتر رفت و این شرکت آن را با Galaxy S21 FE در ژانویه 2021 دنبال کرد.

با این حال، Galaxy S22 FE هرگز معرفی نشد و طبق گزارش ها، سامسونگ برنامه های خود را برای معرفی این مدل لغو کرد. اما ممکن است این شرکت بخواهد این سری را بازگرداند تا به طور غیرمستقیم کاهش تولید گلکسی A در سال 2024 را جبران کند.

آخرین شایعه منتخب در مورد برنامه های ادعایی سامسونگ برای سری FE، مشخص نیست که اسمارت فون بعدی Fan Edition چه زمانی یا چه نامی خواهد داشت. اما به جرات می توان گفت که سامسونگ هیچ برنامه ای برای عرضه گوشی هوشمند FE بعدی در این ماه یا ماه آینده ندارد. در حال حاضر، سامسونگ مشغول آماده سازی برای عرضه قریب الوقوع سری گلکسی S23 پرچمدار خود است و هیچ نشانه ای مبنی بر پیوستن یک دستگاه Fan Edition به سری S23 در Unpacked ماه آینده وجود ندارد.

گوشی های سامسونگ گلکسی FE

گوشی های سامسونگ گلکسی FE

این احتمال وجود دارد که سامسونگ در اواخر سال جاری، بین ماه های آگوست و سپتامبر، از گوشی هوشمند جدید Galaxy FE رونمایی کند که احتمالا Galaxy S23 FE نامیده می شود. پس از آن، سامسونگ ممکن است یک مدل جدید Fan Edition را در ژانویه 2024، احتمالاً با نام “Galaxy S24 FE” عرضه کند.

در حقیقت، سری FE تاریخچه چندانی ندارد، که مکان یابی و پیش بینی رویدادهای آینده را دشوارتر می کند. راه اندازی دستگاه بعدی Fan Edition ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد، چه نیمه اول یا نیمه دوم.

اما اساساً، سامسونگ ظاهراً می خواهد تغییراتی را در سری گوشی های هوشمند خود برای سال 2024 ایجاد کند. یکی از این تغییرات کاهش تعداد مدل های سری گلکسی A و جایگزینی آنها با سری گوشی های هوشمند Fan Edition است. اینکه آیا این استراتژی جدید ارزشش را دارد یا نه، فقط زمان مشخص خواهد کرد.

نظر شما در مورد گوشی های Samsung Galaxy FE چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا