اخبار فناوری

آخرین رندر آیفون 15 پرو اپل بر اساس شایعات جدید

رونمایی از آیفون 15 سری این تاریخ در اواخر تابستان 1402 انجام خواهد شد. این تاریخ سنتی برای رونمایی از نسل بعدی آیفون است و به احتمال زیاد پرچمدار 2023 اپل نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. شایعات زیادی در مورد آیفون 15 پرو وجود دارد و بسیاری از آنها روی طراحی بیرونی آن کار کرده اند. خوب این آخرین است رندر اپل آیفون 15 پرو بر اساس شنیده هایی که اخیرا منتشر شده است، یک تصور بصری به ما می دهد.

رندر آیفون 15 پرو

انتظار می رود آیفون 15 پرو در کنار مدل بزرگتر به نام «پرو مکس» و دو مدل دیگر رونمایی شود. اگرچه تا رونمایی رسمی فاصله زیادی داریم، اما اکنون اولین رندرهای مبتنی بر شایعات جدید از این محصولات اپل را داریم. این رندرهای CAD ممکن است خیلی به رندرهای تبلیغاتی نزدیک نباشند، اما به طور کلی تصوری را که نیاز داریم به ما می دهد.

این فایل‌های CAD قبل از عرضه دستگاه‌های جدید توسط اپل برای تولیدکنندگان لوازم جانبی در آسیا ارسال می‌شود تا در زمان رونمایی رسمی آیفون جدید، حجم قابل توجهی از محصولات خود را آماده کنند. همچنین گفته می شود که این رندرها از یک سازنده لوازم جانبی چینی تهیه شده است.

همانطور که در این رندرها مشاهده می کنید، پورت USB-C بالاخره امسال راه خود را به آیفون ها باز می کند. پس از سال‌ها شایعات، به نظر می‌رسد اپل چاره‌ای جز خروج سخت‌گیرانه از اتحادیه اروپا ندارد. اما همانطور که قبلا شنیده ایم، با وجود استفاده از پورت USB C در آیفون ها، ممکن است هنوز محدودیت خاصی برای این پورت وجود نداشته باشد.

در ادامه شاهد طراحی جدید هستیم که لبه‌های فریم را کمی خمیده‌تر می‌کند و همچنین به نظر می‌رسد شیشه عقب دو لبه خواهد بود. اگر این تصمیم نهایی شود، دستیابی به تلفن بسیار آسان تر خواهد بود. در سری آیفون 12 تا آیفون 14 متاسفانه این لبه ها واقعا تیز هستند.

برآمدگی دوربین اصلی بزرگتر از آیفون 14 پرو است که ممکن است نشان دهنده بهبود بیشتر در آن فضا و احتمالاً سنسورهای بزرگتر باشد. طرح سه دوربین و اسکنر LiDAR در داخل جزیره دوربین نسبت به سال گذشته بدون تغییر باقی مانده است.

دکمه های ولوم ممکن است دیگر دکمه های سنتی نباشند و از نوع خازنی باشند. سوئیچ صدا نیز بازطراحی شده و نسبت به قبل کوچکتر و گردتر شده است.

انتظار می رود آیفون 15 پرو دارای اندازه و وضوح صفحه نمایش مشابه با نسل فعلی باشد، اما با حاشیه های کوچکتر، بنابراین دستگاه جدید به طور کلی کوچکتر خواهد بود. جزیره پویا هنوز وجود دارد و شبیه آیفون 14 پرو است.

رندر آیفون 15 پرو در سمت راست - آیفون 14 پرو در سمت چپ

رندر آیفون 15 پرو در سمت راست – آیفون 14 پرو در سمت چپ

به گفته منبع، این رندرها ممکن است “همه جنبه های طراحی نهایی اپل” را منعکس نکنند، پس این را در نظر داشته باشید.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما اگر آیفون 15 پرو با این تغییرات عرضه شود جالب خواهد بود؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا