اخبار فناوری

مجموع فروش سری Redmi Note شیائومی از مرز 320 میلیون دستگاه فراتر رفته است

برند ردمی تاکید ویژه ای بر بودجه تا محصولات میان رده دارد. شرکت مادر آن، شیائومی، محصول خاصی در این رده ندارد و عمدتا بر روی میان رده های برتر تا پرچمدار کار می کند. خانواده نوت Redmi محبوب ترین سری محصولات آن است. جالب است بدانید که اخیرا فروش کل سری ردمی نوت شیائومی از مرز 320 میلیون دستگاه عبور کرده است.

فروش کل سری ردمی نوت شیائومی

حدود 4 ماه پیش براتون نوشتیم فروش سری ردمی نوت شیائومی از 300 میلیون دستگاه در سراسر جهان فراتر رفته است. اکنون در مدت کوتاهی 20 میلیون دستگاه دیگر از این خانواده به فروش رسیده است.

میانگین فروش ماهانه 5 میلیون دستگاه خانواده Redmi Note می تواند عملکرد خوبی باشد. البته این فروش در تمام بازارهایی که ردمی حضور دارد وجود دارد، اما همچنان قابل توجه است.

همچنین اعلام شد که Redmi Note 11 یکی از 10 گوشی هوشمند پرفروش دنیا در سال 2022 بوده است. طبق گزارش Canalys، در سال گذشته حدود 18 میلیون دستگاه Redmi Note 11 فروخته شده است که رقم قابل توجهی است.

ردمی نوت 11

ردمی نوت 11

اگرچه این گردش مالی زیاد به نظر می رسد، اما فروش کلی شیائومی وضعیت خوبی ندارد به عنوان مثال، شیائومی تنها در 5 ماه سال 2021 بیش از 40 میلیون دستگاه Redmi Note فروخته است.

برخلاف سال‌های گذشته، شیائومی اکنون طیف وسیع‌تری از دستگاه‌ها را در بخش‌های قیمتی مختلف تحت سری Redmi Note به فروش می‌رساند. با این حال، از رکوردهای فروش قبلی خود فاصله گرفت.

بازار جهانی گوشی های هوشمند اکنون اشباع شده است. مصرف کنندگان مدت زمان بیشتری از تلفن های قدیمی خود استفاده می کنند و شرایط اقتصادی فعلی برای افزایش فروش مناسب نیست.

نطر شما چی هست؟ آیا دستگاه خانواده Redmi Note دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا