اخبار فناوری

شیائومی تعداد کاربران فعال ماهانه MIUI را 564 میلیون نفر اعلام کرد

شیائومی اخیراً رسماً اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه MIUI در سراسر جهان تا 11 دسامبر 2022 به 564 میلیون نفر رسیده است. MIUI برای اولین بار در سال 2010 معرفی شد و از آن زمان تاکنون محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. در طول سال ها، پوسته سفارشی اندروید شیائومی کاربران بیشتری را به خود اختصاص داده است و ارقام جدید ثابت می کند که یکی از محبوب ترین رابط کاربری اندروید است.

تعداد کاربران فعال MIUI شیائومی

این اعلامیه در مراسم نمایش نسخه جدید رابط کاربری شیائومی با نام MIUI 14 منتشر شده. شیائومی می گوید که در طول 12 سال گذشته، MIUI به توسعه پیشرفته خود ادامه داده است و هدف آن تعمیق بیشتر همکاری بین نرم افزار و سخت افزار است.

MIUI در 19 آگوست 2015 به 100 میلیون کاربر ماهانه رسید. سه سال بعد، پوست به سرعت به 200 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان رسید. تعداد کاربران فعال ماهانه جهانی MIUI یک سال بعد در 28 اکتبر 2019 از مرز 300 میلیون نفر گذشت. در آغاز سال 2020، تعداد کاربران فعال به 400 میلیون رسید. سال گذشته تعداد کاربران فعال MIUI از 500 میلیون نفر گذشت.

این برند اخیرا آخرین نسخه MIUI را ارائه کرده است. این رابط کاربری به عنوان بهینه ترین و ساده ترین نسخه MIUI تا به امروز ارائه شده و دارای معماری سیستم به روز شده است. طبق گفته شیائومی، MIUI 14 60 درصد نرم‌تر از مدل قبلی خود کار می‌کند.

تعداد کاربران فعال MIUI شیائومی

تعداد کاربران فعال MIUI شیائومی

این رابط همچنین دارای پوشه های قابل تنظیم با آیکون های بزرگ و گزینه های ویجت جدید با اشکال و اندازه های مختلف است. این شرکت همچنین حیوانات خانگی جدیدی را در صفحه اصلی معرفی کرده است که اساساً شخصیت های متحرکی هستند که در صفحه اصلی تلفن هوشمند شما زندگی می کنند.

حفظ حریم خصوصی نیز بدون ذخیره اطلاعات کاربر در فضای ابری افزایش می یابد. تمام اقدامات به صورت محلی بر روی دستگاه انجام می شود. این رابط کاربری اکنون می تواند متن را از تصاویر استخراج کند و همچنین می تواند متن را از تصاویر گالری ترجمه کند.

نظر شما در مورد تعداد کاربران فعال Xiaomi MIUI چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا