اخبار فناوری

آپدیت ۴ ساله اندروید برای OnePlus 11R رد شد

هفته پیش بود که در مایفون مگ براتون نوشتیم وان پلاس 11 تا 4 سال به روز رسانی اولیه اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی دریافت می کند. چند روز بعد، ادعای مشابهی برای OnePlus 11R به این موضوع نیز اشاره شد. این خبر دلگرم کننده بود، اما متأسفانه واضح است که سوء تفاهم وجود داشته است. متأسفانه امروز در توییتر انتشار ۴ سال آپدیت اندروید برای OnePlus 11R تکذیب شد.

تعداد به‌روزرسانی‌های OnePlus 11R

همانطور که در توییت زیر از صفحه پشتیبانی OnePlus مشاهده می کنید، برای روشن شدن سوء تفاهم ایجاد شده توسط آنها در مورد تعداد به روز رسانی OnePlus 11R، بیان شده است که عبارت قبلی صحیح نیست.

این توییت می گوید:

صبح بخیر! فقط برای شفاف سازی توییت قبلی خود، ما ۴ سال به روز رسانی اندروید و ۵ سال به روز رسانی امنیتی را در برخی از دستگاه ها ارائه می دهیم. برای #OnePlus11R، دستگاه ۳ سال به‌روزرسانی اندروید و ۴ سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند. با عرض پوزش بابت اطلاعات اشتباه

شماره به روز رسانی OnePlus 11R

شماره به روز رسانی OnePlus 11R

به این ترتیب ما همان 3 سال به روز رسانی اندروید و 4 سال به روز رسانی وصله امنیتی OnePlus 11R را خواهیم داشت. اگرچه عملکرد بدی نیست، اما با توجه به وعده قبلی کمی ناامید کننده به نظر می رسد.

اما این دستگاه که به عنوان یک پرچمدار اقتصادی ظاهر می شود، به طور پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 13 است و با این تعهد به روز رسانی، باید به طور رسمی اندروید 16 را دریافت کند.

نظر شما در مورد این ویژگی به روز رسانی OnePlus چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا