اخبار فناوری

گوشی Nothing Phone (1) با LED در قاب پشتی را ببینید

در واقع، اگر به طراحی Notting Phone 1 نگاه کنید، می توانید یک آیفون 13 را ببینید که دارای قاب پشتی شفاف و 3 LED سفید در قسمت های مختلف از جمله دوربین دوگانه است. از نظر طراحی میتونم بگم اولین گوشی هیچ مارکی این گوشی حداقل از راه دور مشکلی ندارد. بیایید Nothing Phone (1) را با LED در قاب پشتی ببینیم.

تلفن هیچی (1)

به تلفن 1 امتیاز دهید

به تلفن 1 امتیاز دهید

در حال حاضر، Notting مدل سفید اولین گوشی خود را معرفی می کند. در رنگ سفید می توان گفت که زیبایی خاصی دارد. همانطور که می بینید داخل گوشی به شکل خاصی پوشیده شده است اما در عین حال حس دیده شدن در داخل را به ما القا می کند.

از این نمای بیرونی می توان گفت که شارژ بی سیم یکی از ویژگی هایی است که Notting برای اولین گوشی خود در نظر گرفته است. با این حال، جزئیات مشخص دیگری را نمی توان تأیید کرد.

از آنجایی که گوشی هنوز معرفی نشده است و اعلامیه 21 جولای 1401 (حدود 4 هفته بعد) است، بنابراین اکنون می توانید آن را در یک ویترین و در پشت آن ببینید. در واقع طراحی قسمت جلویی گوشی مشخص نیست. با این حال حدس زدن آن چندان سخت نیست و احتمالاً نمایشگری با سوراخ صفحه نمایش برای دوربین سلفی خواهیم دید.

به تلفن 1 امتیاز دهید

به تلفن 1 امتیاز دهید

قاب آلومینیومی کاملاً مسطح و دوربین دوگانه عمودی برخی از کاربران را به یاد آیفون 12 می اندازد اما می توان گفت در قسمت قاب این گفته بسیار ملموس تر است. حتی اگر به موقعیت و اندازه دکمه قفل دقت کنید متوجه آن خواهید شد.

اگر می خواهید بیشتر از این گوشی ببینید، می توانید 2 ویدیوی زیر را تماشا کنید:

نظر شما در مورد طراحی گوشی کاملاً جدید Notting چیست؟ برای یادآوری، Nothing یک نام نسبتاً کنجکاو است که توسط موسس OnePlus اختراع شده است. نام برند OnePlus و اولین گوشی آن، One نیز جنجال به پا کرده است. در واقع نام OnePlus One توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند و طراحی خاص آن با این هدف مهم برای یک برند جدید مطابقت داشت. این روند با Notting تکرار می شود.

هیچ تاریخ معرفی تلفن (1 مشخص شد: 21 جولای 1401)

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا