اخبار فناوری

گلکسی واچ 5 سامسونگ با آخرین آپدیت به این ساعت اضافه شده است

سامسونگ به تازگی آپدیت جدیدی را برای آخرین نسل از ساعت های هوشمند خود ارائه کرده است. گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرومنتشر شد این به‌روزرسانی جدیدترین وصله امنیتی نوامبر 2022 را برای بهبود امنیت ساعت ارائه می‌کند و همچنین تعدادی از ساعت‌های مهره‌ای جدید با تم جام جهانی را برای سری گلکسی واچ 5 به ارمغان می‌آورد.

صفحه ساعت سامسونگ گلکسی واچ 5

به نقل از وب سایت کلوپ کهکشانیهمراه با وصله امنیتی، به روز رسانی 517.22 مگابایتی Watchfaces را به جدیدترین ساعت های هوشمند سامسونگ می آورد. صفحه ساعت جدید را می توان در دسته گرافیکی اپلیکیشن Galaxy Wearable پیدا کرد. این به شما امکان می‌دهد تیم فوتبال مورد علاقه خود را در جام جهانی 2022 با تنظیم پرچم آنها به عنوان پس‌زمینه صفحه ساعت خود تشویق کنید. به روز رسانی جدید همچنین ثبات عمومی و بهبود عملکرد را برای ارمغان به ارمغان می آورد.

برای دانلود آپدیت جدید گلکسی واچ سری 5، به اپلیکیشن Galaxy Wearable در گوشی هوشمند اندرویدی خود بروید. سپس در بخش تنظیمات ساعت > به روز رسانی های نرم افزار را تماشا کنید برو و روی Watch Software Update در تب Home ضربه بزنید، سپس روی Download and Install ضربه بزنید تا دانلود آپدیت شروع شود.

صفحه ساعت سامسونگ گلکسی واچ 5

صفحه ساعت سامسونگ گلکسی واچ 5

در کنار دریافت به‌روزرسانی جدید، می‌توانید 50 دلار تخفیف برای Galaxy Watch 5 نیز دریافت کنید که در حال حاضر در آمازون قیمتی معادل 229 دلار دارد. آخرین نسل ساعت‌های هوشمند سامسونگ با ویژگی‌های ردیابی سلامت، طراحی بهبودیافته، عمر باتری بیشتر و موارد دیگر عرضه می‌شوند. ویژگی های ردیابی سلامتی این ساعت جزو بهترین ها هستند و مطالعه اخیر نشان داد که اندازه گیری ترکیب بدن گلکسی واچ 5 بسیار دقیق است.

انتظار می رود گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک در هفته‌های آینده به‌روزرسانی جدید با موضوع فوتبال و وصله‌های امنیتی نوامبر 2022 را دریافت خواهند کرد. به محض انتشار این آپدیت، به شما اطلاع خواهیم داد.

نظر شما در مورد ساعت‌های بالپونت سری 5 سامسونگ گلکسی واچ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا