اخبار فناوری

گلکسی M31 سامسونگ در بنگلادش منفجر شد. گوشی ذوب شد!

سامسونگ پرفروش ترین برند در میان رده های گوشی است. در چند روز اخیر شاهد انفجار گوشی های برندهای مختلف بودیم. در یک حادثه دیگر، سامسونگ گلکسی M31 ظاهرا منفجر شد. ظاهرا این گوشی به شدت آسیب دیده و غیر قابل استفاده است!

گلکسی M31 سامسونگ در بنگلادش منفجر شد

در چند روز گذشته گزارش هایی مبنی بر انفجار دو گوشی منتشر شده است Realme 8 و شیائومی Mi Light 4G در هند منتشر شده است.

Realme 8 Explosion: یک حادثه دیگر در هند!

شیائومی Mi 11 Lite هنگام شارژ در هند منفجر می شود

اما طبق گزارشات EqualLeaks، این بار انفجار دیگری در گوشی های هوشمند رخ داده است. البته برخلاف موارد قبلی این حادثه در بنگلادش رخ داد. ضمن اینکه این بار سازنده گوشی در تصادف چینی نبود. در واقع صحبت از انفجار یک دستگاه سامسونگ گلکسی M31 در این کشور است! سامسونگ قبلا مدل های مختلفی از سری گلکسی M خود را عرضه کرده است.گوشی های این سری معمولا باتری های با ظرفیت بالایی دارند. گلکسی M31 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

حالا فردی که این گزارش را تهیه کرده است می گوید تلفن ناگهان آتش گرفته است. به نظر می رسد در حین شارژ شدن با گوشی کار کرده است. بنابراین در همان زمان تلفن منفجر شد. اما در عین حال شارژر دست نخورده باقی می ماند. بنابراین، مشکل در خود گوشی رخ داده است. اکنون دوستان این کاربر در حال پیگیری این حادثه هستند. لازم به ذکر است که سامسونگ هنوز به این مشکل پاسخی نداده است.

البته با توجه به سوابق، سامسونگ از این کاربر می خواهد تا دستگاه آسیب دیده را برای بررسی های نهایی و مشخص شدن علت این حادثه برای آنها ارسال کند. به نظر نمی رسد که خود کاربر عمداً به گلکسی M31 خود آسیب برساند. اما باید منتظر ماند تا جزئیات دقیق تحقیقات سامسونگ مشخص شود.

با یک نگاه کلی به دستگاه می توان متوجه شد که گلکسی M31 این شخص در حال استفاده نیست. قاب پشتی تا حدودی آب شده و زیر لنز دوربین دود می کند. همچنین دستگاه به شدت باد شده است و از روی شاسی آن می توانید تمام عملکرد داخلی را که ذوب شده است مشاهده کنید. در قاب جلویی نیز می توانید صفحه نمایش شکسته و سوخته را مشاهده کنید. مجروح این تصادف به طور دقیق نگفت که آیا مجروح شده است یا خیر. در صورت ارائه پاسخ رسمی از سوی سامسونگ به مایفون مگ اطلاع خواهیم داد.

نظر شما در مورد انفجار این دستگاه سامسونگ گلکسی M31 چیست؟ آیا این حادثه می تواند گسترده تر باشد؟ تصور شما از علت این حادثه چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا