اخبار فناوری

گوشی ارزان جدید هواوی در چین معرفی شد: Nova 10 Youth Edition

شاید در بازار جهانی و در غیاب خدمات گوگل، هواوی نتواند فروش خوبی داشته باشد، اما این بدان معنا نیست که بازار چین را از دست خواهد داد. به تازگی گوشی ارزان قیمت هواوی در چین معرفی شده است نوا 10 نسخه جوانان به نام این دستگاه دارای دوربین 108 مگاپیکسلی، یک تراشه است اسنپدراگون 680 و HarmonyOS 2.0 را برای شما به ارمغان می آورد.

Huawei Nova 10 Youth Edition

هواوی سری Nova 10 را گسترش می‌دهد و جدیدترین عضو این خانواده با نسخه Youth Edition عرضه می‌شود. در حال حاضر این دستگاه نقش ارزان ترین عضو خانواده را ایفا می کند.

در حالی که طراحی کلی آن آشناست و نسبت به برادر خود مانند nova 10 SE تغییر چندانی نکرده است، نوا 10 Youth Edition پنل OLED را کنار گذاشته و با صفحه نمایش ارزان تر 6.78 اینچی FHD+ 90 هرتز، FHD+ IPS جایگزین می کند. .

این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 680، 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است. یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 66 وات در قسمت باتری و شارژر وجود دارد. سیستم عامل HarmonyOS 2.0 به طور پیش فرض در آنجا نصب شده است.

از نظر دوربین، Nova 10 Youth Edition دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است که با دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین های 2 مگاپیکسلی عمق و ماکرو همراه است. در قسمت جلویی شاهد یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در داخل نمایشگر پانچ سوراخ هستیم.

قیمت هواوی Nova 10 Youth Edition

Huawei Nova 10 Youth Edition (نسخه جوانان) در حال حاضر در رنگ آبی کریستالی یا سیاه نیمه شب موجود است. قیمت مدل های مختلف آن به شرح زیر است:

1- مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی معادل 246 دلار است

2- رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مدل معادل 275 دلار

نظر شما در مورد گوشی ارزان قیمت جدی هواوی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا