اخبار فناوری

هیچ چیز حامل طرح غیر معمول محصول بعدی این برند + رندر طرح نخواهد بود

در جریان کنگره جهانی موبایل، کارل پی، بنیانگذار برند Nutting اعلام کرد که گوشی هوشمند بعدی این شرکت با نام احتمالی Phone 2 پردازنده اسنپدراگون سری 8 تهیه خواهد شد. در همان زمان، Pei همچنین اعلام کرد که لنزها و محصولات جدیدی در افق این شرکت هستند که باید در ماه های آینده وارد بازار شوند. گمانه زنی های زیادی در مورد اینکه این محصولات چیست و در کدام دسته قرار می گیرند وجود دارد. اما یک رندر که اخیراً فاش شده است می تواند اولین نگاه ما را به مینی بلندگوی بعدی Nothing ارائه دهد که دارای همان زبان طراحی جدید منحصر به فرد سایر دستگاه های این برند است.

بلندگو هیچی

رندر جدید سایت 91 موبایل این به دلیل ارائه رندرهای اولیه نسبتاً قابل اعتماد از تلفن های هوشمند و سایر محصولات شناخته شده است. امروز این وب سایت از یک رندر جدید برای بلندگوی معرفی نشده با نام تجاری Nothing رونمایی کرد.

در مورد آن اسپیکر، همانطور که از برندی مانند Nothing انتظار دارید، طراحی دستگاه فوق العاده منحصر به فرد است. این اسپیکر از همان رنگ های استفاده شده در محصولات قبلی Nothing استفاده می کند. چیزهایی مانند سفید، سیاه، خاکستری و قرمز. در مورد طراحی خارجی، به نظر می رسد که شکل نسبتاً جعبه ای دارد، با تعدادی کلید فیزیکی در لبه های چپ و راست دستگاه. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این بلندگو دارای آرایه بلندگوهایی است که می‌توان از آن برای پوشش طیفی از فرکانس‌ها مانند باس، متوسط ​​و بالا استفاده کرد.

بلندگو هیچی

بلندگو هیچی

شاید جالب ترین قسمت یک عنصر دایره ای کوچک در بالای اسپیکر باشد که نشان Nothing روی آن حک شده است. در حالی که ممکن است فقط یک قطعه ثابت باشد، اما حاوی جمله بندی کامل برند نیست، که می تواند بخشی برای نمایش متون عددی باشد. همچنین، به نوعی شما را به تعجب وا می دارد که آیا این فقط یک بلندگوی بلوتوث ساده است یا چیزی کمی پیشرفته تر مانند یک بلندگوی هوشمند. در این مرحله، هیچ چیز قطعی نیست. اما خوشبختانه اگر این محصول ماه آینده عرضه شود، برای کشف ویژگی های آن به زمان زیادی نیاز نخواهیم داشت.

نظر شما در مورد اسپیکر Nothing و طراحی آن چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا