اخبار فناوری

نمودار Vivo X Flip طراحی این گوشی را با صفحه نمایش ثانویه آن نشان می دهد

زنده باد X failover قرار است این گوشی هوشمند تاشو بعدی در بازار باشد و انتظار می‌رود در این فصل عرضه شود. اخیراً شماتیکی از Vivo X Flip منتشر شده است که اطلاعات بیشتری را در مورد طراحی کلی دستگاه و نمایشگرهای اولیه و ثانویه فاش می کند.

نمودار Vivo X Flip

طبق آخرین عکس ها آشکار کرد طرح اولیه تلفن تاشو بعدی Vivo، X Flip، طراحی مشابه سری X90 دارد، با یک لولای یک تکه، یک صفحه نمایش بیرونی با عرض 682 پیکسل، و یک فرم مستطیل شکل که به صورت افقی در زیر ماژول دوربین قرار دارد. . این گوشی همچنین تنها از دو لنز در تنظیمات دوربین خود استفاده می‌کند که فضایی را برای لوگوی ZEISS باقی می‌گذارد. فلاش دوربین خارج از ماژول دوربین نصب خواهد شد، اما طبق گفته بسیاری از گوشی های پرچمدار Vivo.

صفحه نمایش داخلی X Flip 1080 پیکسل عرض خواهد داشت که با سایر گوشی های هوشمند تاشو مانند Samsung Galaxy Z Flip، Oppo Fold و Motorola Razr که در حال حاضر در دسترس هستند، مطابقت دارد. تنها دستگاهی که وضوح صفحه نمایش کمی بالاتر و تراکم ppi بالاتر دارد، Huawei P50 Pocket است.

نمودار Vivo X Flip

نمودار Vivo X Flip

هر دو دکمه صدا و پاور در سمت راست دستگاه قابل مشاهده هستند. همچنین به نظر می رسد که کلید پاور میزبان حسگر اثرانگشت در لبه کناری گوشی باشد. استفاده از ترکیب دوربین دوگانه در این مدل جای تعجب ندارد، زیرا افزودن دوربین های بیشتر اغلب منجر به سنسورهای کوچکتر و در نهایت عملکرد ضعیف دوربین در گوشی هایی با فضای داخلی کمتر می شود.

به طور کلی، vivo X Flip یک محصول امیدوارکننده در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو با طراحی شیک و تعادل خوبی از ویژگی‌ها به نظر می‌رسد. ما علاقه مندیم ببینیم که گوشی جدید ویوو پس از عرضه رسمی چگونه با رقبای خود مقایسه می شود.

نظر شما در مورد طراحی شماتیک Vivo X Flip و طراحی کلی این دستگاه چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا