اخبار فناوری

گلکسی زد فولد 5 با صفحه نمایش خارجی در ابعادی مشابه نسل قبل ارائه خواهد شد

سامسونگ به لطف رویکرد متعادلی که با گوشی های هوشمند گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد خود در پیش گرفت، سال گذشته بیش از 85 درصد از سهم بازار جهانی گوشی های هوشمند تاشو را در اختیار داشت. این شرکت مورد انتظار است گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 حاضر در تابستان سال جاری؛ اما یکی از اصلی ترین تغییرات مورد نیاز کاربران برای گلکسی زد فولد 5 نخواهد بود. طبق گزارشی جدید، نمایشگر خارجی گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 5 بدون تغییر نسبت به نسل قبلی خواهد بود و ابعادی مشابه با Z Fold 4.

صفحه نمایش خارجی Samsung Galaxy Z Fold 5

به گفته یک افشاگر موثق، جهان یخیسامسونگ از نمایشگر خارجی 6.2 اینچی برای گلکسی زد فولد 5 استفاده خواهد کرد که دقیقاً به اندازه Z فولد 4 است. بسیاری از کاربران گلکسی زد فولد از سامسونگ خواسته اند تا برای تایپ کردن، عرض قاب گوشی تاشو را افزایش دهد. و استفاده از برنامه های خاص آسان تر است، اما بعید به نظر می رسد که حداقل برای Galaxy Z Fold این اتفاق بیفتد. 5.

بیشتر گوشی‌های تاشوی تولیدکنندگان چینی نسبت ابعاد وسیع‌تری برای صفحه نمایش قاب خود دارند که آن را شبیه به یک گوشی هوشمند استاندارد می‌کند. این نسبت تصویر، تایپ و اجرای بازی‌ها را آسان‌تر می‌کند و در برخی از برنامه‌ها مشکلی در رابط کاربری ایجاد نمی‌کند. با این حال، به نظر می رسد سامسونگ از همان استراتژی استفاده نخواهد کرد. در عوض، طبق گزارش‌ها، این شرکت در تلاش است تا چین‌های صفحه نمایش را کاهش دهد، گوشی را شیک‌تر کند و در عین حال استاندارد IPX8 را برای مقاومت در برابر آب حفظ کند.

صفحه نمایش خارجی Samsung Galaxy Z Fold 5

صفحه نمایش خارجی Samsung Galaxy Z Fold 5

گلکسی زد فولد 5 دارای صفحه نمایش خمیده 6.2 اینچی، صفحه نمایش تاشو با چین و چروک کمتر به لطف لولای قطره ای، گواهی IPX8، پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy و دوربین های کمی بهبود یافته است. اینکه آیا سامسونگ ظرفیت باتری و سرعت شارژ را با گلکسی زد فولد 5 افزایش خواهد داد یا خیر، باید دید.

نظر شما در مورد استفاده از نمایشگر خارجی گلکسی زد فولد 5 با ابعاد مشابه مدل قبلی چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا