اخبار فناوری

رنگ زرد Mizo 20 در رندرها دیده شده است

بعد از معرفی آیفون 15 پلاس زرد و آیفون 15 اکنون رنگ زرد میزو 20 را در رندرها دیده است. بعید نیست بعد از این ارائه، برندهای دیگر توجه بیشتری به رنگ زرد داشته باشند.

میزو زرد 20

سری 20 میزو هنوز رونمایی نشده است و فرض بر این است که در بهار سال 1402 از این سری از محصولات میزو مطلع شویم. این شرکت اخیرا پوسترهایی را منتشر کرده است که مشخصات اصلی میزو 20 پرو را نشان می دهد. حالا ما تصویر رسمی ما مدل پایه سری 20 Meizu را به رنگ زرد داریم، تصویری که توسط مدیر مالی این برند در Weibo به اشتراک گذاشته شده است.

میزو زرد 20

میزو زرد 20

در این گزارش رسمی میزو 20 زرد مشاهده می شود که طراحی این دستگاه با فریم فلزی براق و صاف عرضه می شود. علاوه بر این، قاب عقب و صفحه نمایش کاملاً صاف هستند. سه دوربین در پشت وجود دارد که دوربین سوم با فلاش LED ادغام شده است.

لبه سمت راست قاب Meizu 20 جایی است که دکمه های پاور و تنظیم صدا در آن قرار دارند، اما از زاویه دید ما نمی توانیم سمت چپ، بالا و پایین را ببینیم. البته فکر نمی‌کنم در آنجا شاهد مشکل خاصی و غیرمتعارف باشیم.

Meizu هیچ اطلاعات رسمی دیگری در مورد مدل پایه Meizu 20 اعلام نکرده است، اما قبلاً تأیید کرده است که مدل Pro با صفحه نمایش LTPO AMOLED سامسونگ E6 با رنگ 10 بیتی، نرخ تجدید 120 هرتز و وضوح 1440p ارائه می شود.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و در قسمت منبع تغذیه، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژر بی سیم 50 واتی در دسترس خواهد بود. این گوشی هوشمند همچنین در بنچمارک AnTuTu با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، اندروید 13، 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مشاهده شد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر گوشی های جدید Meizu هستید؟ آیا رنگ زرد را برای گوشی موبایل خود دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا