اخبار فناوری

هدست واقعیت مختلط اپل به دلیل یک باگ نرم افزاری به تعویق افتاد

تاریخچه هدفون های اپل بسیار پیچیده است. شاید محدودیت های کنونی تکنولوژی، شاید کمال گرایی در یافتن محصولی با اقلام کم و ناقص و شاید نیاز به زمان بیشتر برای تکمیل پروژه باعث تاخیرهای زیادی در عرضه شده است. هدست MR اپل بوده. اخیراً این را می شنویم هدست واقعیت ترکیبی اپل به دلیل مشکل نرم افزاری با تاخیر انجام می شود.

عرضه هدست واقعیت مختلط اپل به تعویق افتاد

آخرین گزارش مینگ چی کو در مورد هدست MR اپل خبر بد این است که عرضه این دستگاه با تاخیر مواجه خواهد شد. قبلا گفته شده بود که این هدست در بهار 1402 عرضه خواهد شد که با گزارش جدید باید منتظر عرضه آن در حدود شهریور 1402 و در کنار سری آیفون 15 باشیم.

آقای کو توضیح می دهد که هدست MR اپل او با مشکلات نرم افزاری مواجه است که باعث این تاخیر شده است. متأسفانه، جزئیات خاصی در مورد ماهیت مشکلات نرم افزاری ذکر شده وجود ندارد، اما به نظر می رسد که راه اندازی در طول رویداد WWDC 2023 اپل در حال حاضر بعید است.

انتظار می رود شرکت چینی Luxshare ICT سازنده اصلی هدست Apple MR برای تولید انبوه در نیمه اول سال جاری باشد. طبق شایعات اخیر، اپل می تواند هدست واقعیت مجازی خود را نامگذاری کند حرفه ای واقعیت ارائه این دستگاه احتمالاً سیستم عامل است xrOS این به تنهایی کار خواهد کرد و به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، ممکن است تا 3000 دلار هزینه داشته باشد.

جزئیات بیشتری از هدست Reality Pro اپل منتشر شده است

نسل دوم هدفون MR اپل چطور؟

او همچنین برخی از جزئیات اساسی را برای نسل دوم هدست Apple MR که قرار است وارد شود سال 2025 خودتان را بشناسید و به اشتراک بگذارید. طبق گزارش ها این کلاه در دو نسخه عرضه خواهد شد. یک نسخه مقرون به صرفه تر ساخته شده توسط Foxconn و یک مدل بالاتر که دوباره توسط Luxshare تولید خواهد شد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر معرفی هدست اپل هستید؟ با جایزه 3000 دلاری به نظر شما موفق می شود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا