اخبار فناوری

به اپل آیفون 15 پلاس سلام کنید

اگرچه فروش آیفون 14 پلاس اصلا جالب نبوده است، اما به نظر می رسد که اپل حداقل یک سال دیگر آیفون های اعضای پلاس خود را می دهد تا شانس خود را امتحان کنند. اگر می خواهید بدانید طراحی آیفون 15 پلاس چگونه است، خبر خوبی برای شما داریم. در این مقاله می توانید آیفون 15 پلاس به اپل سلام کنید و طراحی آن را بر اساس رندرهای CAD بررسی کنید.

طراحی آیفون 15 پلاس اپل

از نو رندرهای آیفون 15 پرو 9to5Mac را با هم دیدیم. به تازگی رندرهای CAD مدل آیفون 15 پلاس توسط این منبع منتشر شده است. این رندرها به ما نگاهی کلی به ظاهر اعضای پلاس خانواده آیفون 15 می دهند.

این رندرها بر اساس فایل های دقیق ارائه شده توسط اپل به شرکای تجاری که کیس و سایر لوازم جانبی را تولید می کنند، می باشد. بنابراین تقریباً می توان گفت که طرح کلی این دستگاه دقیقاً همان چیزی است که در حال حاضر می بینید. اگرچه ممکن است تغییراتی وجود داشته باشد، اما احتمال آن کم به نظر می رسد.

لبه پایینی آیفون 15 پلاس

لبه پایینی آیفون 15 پلاس

برای شروع، می توانیم پورت USB C را در لبه پایینی ببینیم که جایگزین پورت معروف لایتنینگ اپل شده است. این خبر خوبی است، حتی اگر محدودیت‌های خاص اپل برای کابل‌های استفاده شده وجود داشته باشد. از نو پورت USB-C آیفون 15 خبر خوبی است.

پورت USB-C آیفون 15 اپل از لوازم جانبی محدودی پشتیبانی می کند

مانند آنچه در رندر آیفون 15 دیدیم، آیفون 15 پلاس نیز از Dynamic Island استفاده خواهد کرد. Dynamic Island بریدگی جدید اپل است که به صورت دو حفره نمایشگر پیوسته طراحی شده است، اما با یک نوار سیاه بین آنها، به عنوان یک کپسول سیاه در بالای نمایشگر تعریف شده است.

آیفون 15 پلاس سمت راست - آیفون 14 پلاس سمت چپ

آیفون 15 پلاس سمت راست – آیفون 14 پلاس سمت چپ

بر اساس گزارش جدید، ابعاد آیفون 15 پلاس به شرح زیر است:

1- ارتفاع 160.87mm
2- عرض 77.76mm
3- ضخامت 7.81 میلی متر

در مقایسه، ابعاد آیفون 14 پلاس اینجا را ببین:

1- ارتفاع 160.84mm
2- عرض 78.07 میلی متر
3- ضخامت 7.79 میلی متر

همانطور که می بینید، آیفون 15 پلاس کمی بلندتر، باریک تر و کمی ضخیم تر از آیفون 14 پلاس خواهد بود. علاوه بر این، برآمدگی دوربین در پشت آیفون 15 پلاس ضخیم تر از مدل قبلی خود است. این تفاوت را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

آیفون 15 پلاس سمت راست - آیفون 14 پلاس سمت چپ

آیفون 15 پلاس سمت راست – آیفون 14 پلاس سمت چپ

همانطور که انتظار داشتیم، آیفون 15 پلاس، مانند سایر اعضای خانواده آیفون 15، از طراحی جدید قاب فلزی با لبه های گردتر استفاده می کند. برای در دست گرفتن گوشی و رفع تیز طراحی آیفون 12 به بعد بسیار بهتر است.

اگر می خواهید نسبت تصویر آیفون 15 پلاس در کنار آیفون 15 را بدانید، تصویر زیر برای شما مناسب است:

آیفون 15 پلاس سمت راست - آیفون 15 سمت چپ

آیفون 15 پلاس سمت راست – آیفون 15 سمت چپ

همانطور که گفتیم، آیفون 14 پلاس به وضوح کمتر از آنچه اپل انتظار داشت، مورد استقبال قرار گرفته است. با این حال اپل می خواهد تا یک سال دیگر این عضو را در خانواده آیفون خود داشته باشد.

این که آیا اپل روی تغییراتی مانند USB-C و Dynamic Island حساب می کند یا شاید تغییر در استراتژی قیمت گذاری خود برای فروش بهتر آیفون 15 پلاس، هنوز مشخص نیست.

نطر شما چی هست؟ اپل برای بهبود فروش آیفون 15 پلاس چه تغییراتی باید انجام دهد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا