اخبار فناوری

هدست ویژن پرو اپل ویژگی های ناشناخته مربوط به تناسب اندام، ردیابی کل بدن و غیره دارد

نشریه The Information به‌تازگی مدعی شده است که ظاهراً اپل برخی ویژگی های ناشناخته را برای هدست ویژن پرو (Vision Pro) خود توسعه داده اما آن‌ها را در رویداد معرفی این هدست در 2023 WWDC به‌نمایش نگذاشته است. ازجمله این قابلیت‌ها می‌توان به برنامه‌های مربوط به تناسب‌اندام و سلامتی، ردیابی تمام بدن و موارد دیگر اشاره کرد.

ویژگی های ناشناخته هدست ویژن پرو اپل

این نشریه بیان می‌کند که برخی از ویژگی‌ها می‌توانند درحال توسعه باشند، درحالی‌که برخی دیگر ممکن است رها شده باشند. اپل ویژن پرو را تا اوایل سال 2024 عرضه نمی‌کند و هنوز جزئیات کاملی را نیز در مورد این دستگاه فاش نکرده است، بنابراین ممکن است ویژگی‌های دیگری در زمان عرضه این هدست در دسترس باشند. اپل همچنین می‌تواند ویژگی‌هایی را با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار visionOS اضافه کند.

در مورد برنامه‌های تناسب‌اندام و سلامتی:

به‌گفته‌ی کارمندان سابقی که روی این دستگاه کار می‌کردند، در یک نقطه، اپل برنامه‌های تناسب‌اندام و سلامتی بیشتری را برای این هدست برنامه‌ریزی کرده بود. به‌گفته‌ی یکی از افراد، برخی از کارمندان در مورد همکاری با برندهایی مانند نایک برای تمرین با هدست صحبت کردند، درحالی‌که برخی دیگر بالشتک‌های صورت را بررسی کرده‌اند که برای تمرینات همراه با تعرق مناسب‌تر بودند. یکی از کارمندان سابق ادعا می‌کند که یکی از این ویژگی‌ها حتی شامل پوشیدن و تعامل با محتوای ویژن پرو در حین دوچرخه‌سواری در حالت ثابت بوده است.

ردیابی کل بدن:

در ادامه، طبق گفته‌ی چندین نفر که روی ویژن پرو کار می‌کردند، اپل هنوز ردیابی تمام بدن را که برای این دستگاه برنامه‌ریزی کرده بود، کامل نکرده است. این ویژگی یکی از دلایلی است که هدست دارای دو دوربین می‌باشد که رو به پایین هستند و می‌توانند بدن و دست‌های کاربر را ببینند. نمایندگان اپل در اوایل این ماه به توسعه‌دهندگان گفتند که با توجه به اسکرین‌شات‌های مکالمه Slack به میزبانی اپل پس از رویداد معرفی Vision Pro، ردیابی تمام بدن در زمان عرضه دستگاه در سال آینده در دسترس نخواهد بود.

ویژگی های ناشناخته هدست ویژن پرو اپل

ویژگی های ناشناخته هدست ویژن پرو اپل

این گزارش اضافه می‌کند که اپل برنامه‌ریزی کرده بود تا محتوای سه‌بعدی را در +Apple TV در دسترس قرار دهد، اما این قابلیت ممکن است بعداً معرفی شود. اپل همچنین ظاهراً آن‌قدر که در مرحله قبلی برنامه‌ریزی کرده بود، روی بخش گیمینگ در ویژن پرو تأکید نکرده است و ظاهراً توانایی استفاده از هدست به‌عنوان نمایشگر خارجی برای مک به‌اندازه برنامه‌ریزی قبلی پیشرفته نیست.

مقاله کامل در The Information جزئیات بیشتری را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده، مجموعه کامل ویژگی‌های ویژن پرو به‌طور واضح آشکار شود.

نظر شما درباره ویژگی های ناشناخته هدست ویژن پرو اپل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/22/%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D9%85%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا