اخبار فناوری

تصاویر واقعی از نسخه جدید آنر 80 پرو با صفحه نمایش غیر منحنی منتشر شده است

آنر یکی از محصولات محبوب برند هواوی بود و پس از ممنوعیت این شرکت، به طور جداگانه به سفر خود ادامه داد. این شرکت محصولات متنوعی را عرضه کرد. اکنون تصاویر واقعی نسخه جدید آنر 80 پرو با صفحه نمایش غیر منحنی منتشر شده است. در تداوم با مایفون مگ برای بررسی این تصاویر با ما همراه باشید.

تصاویر واقعی از نسخه جدید Honor 80 Pro با صفحه نمایش غیر منحنی

برند آنر پیش از این گوشی موبایل آنر 80 پرو را با صفحه نمایش خمیده عرضه کرده بود. در حال حاضر گزارش هایی مبنی بر عرضه مدل دیگری از Honor 80 Pro توسط این شرکت وجود دارد، اما این مدل از صفحه نمایش تخت و نه منحنی استفاده می کند. امروز، یک وبلاگ نویس فناوری در Weibo به نام 厂长是关同学 چندین تصویر واقعی از نسخه بدون صفحه نمایش Honor 80 Pro منتشر کرد. از عکس ها می بینید که طراحی این دستگاه در اصل مشابه نسخه استاندارد است. به نظر می رسد تنها تفاوت صفحه نمایش تخت و غیر منحنی است که جایگزین صفحه نمایش خمیده شده است.

تصاویر واقعی از نسخه جدید Honor 80 Pro

طبق اخبار و شایعات، این دستگاه با صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED منعطف و بدون منحنی عرضه خواهد شد. این نمایشگر از رزولوشن 2400 در 1080 پشتیبانی می کند و همچنین از نرخ رفرش تا 120 هرتز پشتیبانی می کند و حداکثر روشنایی نمایشگر 1000 نیت است. در بخش دوربین، این گوشی جدید از تنظیمات دوربین پشتی سه گانه استفاده می کند. دوربین اصلی یک دوربین اصلی سفارشی 160 مگاپیکسلی فوق العاده شفاف است. علاوه بر این، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز به این دستگاه راه پیدا کرده است. همچنین یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

گزارش GizChinaاین دستگاه احتمالا دارای تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول کوالکام است. این تراشه از یک هسته فوق العاده قدرتمند 3.0 گیگاهرتزی، سه هسته بزرگ 2.5 گیگاهرتزی و یک هسته کوچک 1.8 گیگاهرتزی تشکیل شده است. همچنین پردازنده گرافیکی این تراشه Adreno 730 با عملکرد بسیار قدرتمند است. از دیگر جنبه ها، نسخه جدید آنر 80 پرو به باتری 4800 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند، همچنین این دستگاه دارای بلندگوهای استریو (بلندگوی دوگانه) و ضخامت بدنه آن 7.9 میلی متر است.

به گفته وبلاگ نویس محبوب فناوری Weibo @DCS، نسخه غیر منحنی Honor 80 Pro با صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح +FHD عرضه خواهد شد. درست مانند سایر اطلاعات فاش شده، همچنین تایید کرد که دستگاه از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند. همچنین اشاره شده است که صفحه نمایش این دستگاه از رنگ 10 بیتی و همچنین کاهش نور PWM تا 1920 هرتز پشتیبانی می کند. کاربران مایفون مگ در مورد آن چه فکر می کنند. تصاویر واقعی از نسخه جدید آنر 80 پرو با صفحه نمایش غیر منحنی؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا