اخبار فناوری

معرفی سری Infinix Hot 30: چهار گوشی جدید اقتصادی

اینفینیکس امروز نه یک، نه دو، نه سه، بلکه چهار گوشی جدید را معرفی کرد. همه این چهار گوشی هوشمند جدید بخشی از سری Hot 30 اینفینیکس هستند. بنابراین، آنها بسیار شبیه به یکدیگر هستند. با مایفون مگ بیایید نگاهی به مشخصات این گوشی های هوشمند جدید اینفینیکس بیندازیم.

گوشی های سری Infinix Hot 30 صفحه نمایش 90 هرتزی دارند

ابتدا به سراغ مدل استاندارد سری Infinix Hot 30 می رویم.این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی IPS LCD با وضوح FullHD+ می باشد. صفحه نمایش این دستگاه توانایی تولید حداکثر روشنایی 580 نیت را دارد; و نرخ تازه سازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 260 هرتز را به کاربران خود ارائه می دهد. Mediatek Helio G88 در کنار 8 گیگابایت رم، قدرت پردازشی مورد نیاز این گوشی را تامین می کند. اینفینیکس ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی برای این دستگاه در نظر گرفته است. باتری 5000 میلی آمپری با ظرفیت بالا با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند جدید است.

اینفینیکس داغ 30

دوربین اصلی Infinix Hot 30 وضوح 50 مگاپیکسلی دارد. این دستگاه با وجود قیمت مقرون به صرفه، دارای سوراخ پانچ است و دوربین سلفی قرار داده شده در این ناچ دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به پشتیبانی از شبکه اینترنت 4G، پشتیبانی از دو سیم کارت، جک 3.5 میلی متری صدا و اندروید 13 اشاره کرد.این دستگاه در سه رنگ سبز، سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

گوشی های Hot 30i و Hot 30i NFC

Infinix Hot 30i دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ است. این نمایشگر نرخ تازه سازی 90 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز و حداکثر روشنایی 500 نیت را به کاربران ارائه می دهد. قدرت پردازشی مورد نیاز این گوشی های هوشمند توسط تراشه Unisoc T606 تامین می شود. این گوشی ها همچنین به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز هستند.

Hot Infinix 30i

دوربین اصلی در پشت هر دو دستگاه دارای سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آنها دارای وضوح 8 مگاپیکسلی است. برخلاف نسخه استاندارد، دوربین سلفی Infinix Hot 30i و Hot 30 NFC درون یک بریدگی قطره ای قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور، جک 3.5 میلی متری صدا، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی اشاره کرد. این دو گوشی هوشمند جدید اینفینیکس به طور ناامیدکننده ای روی اندروید 12 اجرا می شوند. این دستگاه را می توان در رنگ های مشکی، سفید و آبی ساخت.

شارژر 260 واتی اینفینیکس در حال توسعه + شارژر بی سیم 100 واتی است

Infinix Hot 30 Free Fire

در نهایت به Infinix Hot 30 Free Fire می رسیم. مانند GSM Arena او خاطرنشان می کند که این گوشی هوشمند نسخه ویژه ای از Infinix Hot 30 است که با لوازم جانبی Free Fire عرضه می شود. رابط کاربری نصب شده بر روی این گوشی هوشمند دارای 46 ویجت و آیکون های مختلف Free Fire می باشد. یک عملکرد AR ویژه برای دوربین سلفی این دستگاه در نظر گرفته شده است که با آن می توانید به عنوان یکی از شخصیت های Free Fire سلفی بگیرید.

Infinix Hot 30 Free Fire

نظر شما در مورد گوشی های نوکیا سری Infinix Hot 30 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا