اخبار فناوری

شیائومی در MIUI 14 احتمالاً تبلیغات مزاحم و نرم افزارهای مزاحم را حذف می کند

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار MIUI 14ظاهرا ویژگی های جدید رابط کاربری اختصاصی شیائومی به بیرون درز کرده است. با توجه به تغییرات گزارش شده، نسخه جدید MIUI 14 شیائومی با حذف تبلیغات و نرم افزارهای مزاحم به کاهش فضای اشغال شده توسط دستگاه هایی که از آن سود می برند کمک می کند. به نظر می رسد که حذف تبلیغات در رابط کاربری MIUI زمان زیادی را صرف کرده است زیرا حتی MIUI 13 دارای ویژگی های تبلیغاتی است.

حذف تبلیغات در Xiaomi MIUI 14

با توجه یک گزارش از چین، رابط کاربری MIUI 14 شیائومی در تاریخ 19/28 نوامبر معرفی خواهد شد. تاریخ انتشار MIUI 14 احتمالا مصادف با عرضه طیف جدیدی از گوشی های هوشمند شیائومی خواهد بود که در این مورد باید سری Xiaomi 13 باشد. برخی از ویژگی های این رابط کاربری قبلاً فاش شده است، اما به نظر می رسد که وجود دارد. تغییرات بزرگ دیگری در راه است که برای دارندگان گوشی هایی که از آخرین نرم افزار MIUI پشتیبانی می کنند جذاب خواهد بود.

در ابتدا، گزارش شد که MIUI 14 هیچ تبلیغاتی نخواهد داشت. یکی از راه هایی که شیائومی توانست به سرعت رشد کند و رقابتی بماند، استفاده از تبلیغات در MIUI بود. طرفداران با خرید گوشی های هوشمند مقرون به صرفه از شیائومی، ردمی و POCO که مشخصات مشابهی را برای دستگاه های بسیار گران تر از رقبای برتر ارائه می کردند، یاد گرفتند که از این هیاهو استفاده کنند. با این حال، به نظر می رسد که در MIUI 14 جایی برای تبلیغات وجود ندارد.

حذف تبلیغات در Xiaomi MIUI 14

حذف تبلیغات در Xiaomi MIUI 14

دوم، در تلاش دیگری از سوی شیائومی برای لذت‌بخش‌تر کردن دستگاه‌های پیشرفته‌اش برای کاربران جدید، MIUI 14 ظاهراً عاری از نرم‌افزارهای bloatware یا مزاحم خواهد بود. فراتر از برنامه‌های خود شیائومی و نرم‌افزار معمول اندروید/گوگل، تلفن‌هایی که دارای MIUI 14 هستند، ظاهراً از تعداد زیادی برنامه از پیش نصب‌شده شخص ثالث در امان خواهند ماند.

سایر تغییرات جزئی MIUI 14 که در همان گزارش ذکر شد شامل حالت پوشه بزرگ برای آسان‌تر کردن تعامل بین صفحه تلفن و صفحه دسکتاپ و ارتقاء ابزارهای متعدد مانند ساعت، برنامه هواشناسی و ابزار تقویم است. برخی از گوشی‌های هوشمندی که گفته می‌شود از MIUI 14 پشتیبانی می‌کنند عبارتند از شیائومی Mi 11 و سری 12 شیائومی، سری Redmi K40 و K50 و گوشی‌های POCO F3 و F4.

نظر شما در مورد حذف تبلیغات در Xiaomi MIUI 14 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا