اخبار فناوری

شیائومی 13 اولترا در بازار جهانی عرضه شد اما محدودتر از شیائومی می 11 اولترا

امروز با هم در مایفون مگ خواندیم معرفی شیائومی 13 اولترا با پیشرفته ترین لنز سامیکرون لایکا که در این ماه رسما تایید شد. از قبل می دانستیم که مدل جهانی شیائومی 13 اولترا نیز عرضه خواهد شد. البته باید بدانید که اگرچه Xiaomi 13 Ultra در بازار جهانی عرضه خواهد شد، اما این در دسترس بودن محدودتر از Xiaomi Mi 11 Ultra است.

شیائومی 13 اولترا

یک منبع موثق ادعا می کند که شیائومی 13 اولترا در زمان عرضه جهانی به بازارهای خاصی محدود خواهد شد. حتی این دستگاه در تمام بازارهایی که شیائومی می 11 اولترا عرضه شده، عرضه نشده است.

به گفته یک منبع موثق در زمینه MIUI شیائومی، شیائومی 13 اولترا در کشورهای هند، اندونزی، ترکیه و ژاپن عرضه نخواهد شد. او فرض می کند که در حال حاضر هیچ نسخه ای از Xiaomi MIUI 13 Ultra برای این مناطق وجود ندارد.

همانطور که گفته شد، Xiaomi 13 Ultra تنها دارای پنج نسخه MIUI برای مناطق زیر است:

  1. 1- چین
  2. 2- اتحادیه اروپا
  3. 3- روسیه
  4. 4- تایوان
  5. 5- جهانی

این بدان معناست که به غیر از بازار داخلی این برند، این گوشی تنها در چند کشور منتخب غربی به فروش می رسد. بنابراین کاربران علاقه مند به این دستگاه در بازارهای دیگر باید گوشی را از آن بازارها وارد کنند.

لازم به ذکر است که برخلاف اپل، شیائومی برای محصولات خود گارانتی یا تعمیر بین المللی ارائه نمی دهد.

مشخصات احتمالی Xiaomi 13 Ultra

بر اساس اطلاعات فاش شده، شیائومی 13 اولترا مانند دو برادر دیگر خود دارای چیپست مشابه کوالکام است. اسنپدراگون 8 نسل 2 فواید. با این حال این دستگاه به سیستم دوربین بهتری مجهز خواهد شد.

نسل دوم اسنپدراگون 8 کوالکام به طور رسمی معرفی شد: قوی تر و بهینه تر با پشتیبانی و ردیابی وای فای 7

گفته می شود این گوشی دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو و چهار دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت با لنزهای معمولی، فوق عریض، تله فوتو و پریسکوپ است. سنسور اصلی یک اینچی سونی IMX989 خواهد بود، در حالی که سه سنسور باقی مانده است سونی IMX858 شرق

این گوشی با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 عرضه خواهد شد. برای شارژ باتری خود از شارژر سیمی 90 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. در بخش نرم افزار، انتظاری جز MIUI 14 و Android 13 نداریم.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما دلیل عرضه محدود شیائومی 13 اولترا چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا